اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد پلدختر برگزار شد

برگزاری گارگاه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پلدختر

توسط کمیته امداد برگزاری گارگاه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پلدختر برگزار شد.

برگزاری گارگاه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پلدختر

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، رئیس کمیته امداد شهرستان پلدختر صبح امروز در مراسم برگزاری گارگاه مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان گفت: این کارگاه آموزشی مبارزه با مواد مخدر با شرکت 80 نفر از مددجویان این شهرستان برگزار شده است.

علی میرزاخدایی در ادامه با بیان اینکه این کارگاه آموزشی با حضور کارشناس مواد مخدر از نیروی انتظامی و کارشناس مرکز مشاوره برگزار شده، افزود: هدف از برگزاری این دوره آشنایی با انواع مواد مخدر، ضرر و زیان‌های ناشی از آن، آشنایی با انواع مواد روانگردان در راستای آگاهی بخشی خانواده‌ها و جلوگیری از خطرات احتمالی که گریبان‌گیر آنان می‌شود، عنوان کرد.

رئیس کمیته امداد شهرستان پلدختر اذعان داشت:خانواده‌ها بدانند که قشر جوان جامعه بیشتر در معرض آسیب و معضلات اعتیاد هستند و با عدم آگاهی به سمت مواد مخدر رفته و به صورت ناخواسته در دام این بلای خانمان‌سوز می‌افتند که این امر وظیفه همگان را در موضع تقابل با این مشکل، خطیرتر می‌سازد.

خدایی خاطرنشان کرد: هوشیاری خانواده‌ها به ویژه والدین در خصوص کنترل فرزندان خود و جلوگیری از خطرات احتمالی که توسط افراد معتاد با هر نام و هرجا و به هر شکل، ممکن است عرضه شود، تاکید کرد.

رئیس کمیته امداد شهرستان پلدختر در ادامه سخنان خود در خصوص کمک هزینه ازدواج و تامین جهیزیه به نوعروسان در آستانه ازدواج تحت حمایت گفت: یکی از مهمترین برنامه‌ها و خدمات کمیته امداد پرداخت کمک هزینه ازدواج و تامین جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت جهت رفع بخشی از مشکلات مالی و شروع زندگی مشترک است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلات ازدواج جوانان دغدغه‌های مالی است، گفت: تلاش ما این است که فرهنگ ازدواج آسان و ساده در جامعه ترویج و نهادینه شود، تا بستر مناسب برای ازدواج جوانان فراهم و از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود.

انتهای پیام/2304/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول