اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و بسیجیان صورت گرفت

تودیع و معارفه فرماندهان 2 حوزه بسیج در لامرد

فرماندهان پیشین و جدید حوزه مقاومت بسیج شهری شهید سید مصطفی خمینی(ره) و حوزه بسیج خواهران سپاه لامرد تودیع و معارفه شدند.

تودیع و معارفه فرماندهان 2 حوزه بسیج در لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان ‌حوزه مقاومت بسیج شهری شهید سید مصطفی خمینی(ره) و حوزه بسیج خواهران سپاه لامرد که در سالن اجتماعات شهید آوینی این شهر و با حضور مسئولان و بسیجیان برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی در شرایط بسیار حساسی قرار گرفته و دشمن نیز هر لحظه در حال طراحی‌های بسیار پیچیده بر علیه انقلاب اسلامی است.

سرهنگ محمد زائری‌نژاد با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز در حال درس دادن به تمام دنیا است و هرچه در صحنه بودن نظام اسلامی ما پررنگ‌تر باشد، مقبولیت نظام به دنیا، نمایش داده می‌شود گفت: امروز مسئولیت فرماندهان بسیج بسیار حساس است.

این مسئول با اشاره به اینکه عده‌ای با زشتی تمام اصل قصاص را زیر سوال می‌برند ادامه داد: زیر سوال بردن اصل قصاص آن هم این‌گونه خطری بزرگ است.

عضو شورای تامین لامرد ابراز داشت: امروز نفس آمریکا در سوریه با تمام قدرت گرفته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر نیز با بیان اینکه در دهه چهارم انقلاب اسلامی عدالت و توسعه دو شاخص مهم است اظهار داشت: پیشرفتی که توأم با عدالت نباشد را قبول نداریم.

سرهنگ مهدی قادری افزود: پس از گذشت 34 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی همچنان این مسیر با قدرت تمام در حال طی شدن است.

وی ادامه داد: فرصتی بسیار طلایی امروز به‌دست آمده که در هیچ دوره از تاریخ اسلام نبوده است و باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی باشیم.

این فرمانده تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی تمام معادلات بین‌المللی دشمنان قسم خورده خود را به هم ریخته است.

قادری با بیان اینکه در دهه چهارم انقلاب اسلامی عدالت و توسعه دو شاخص مهم است گفت: پیشرفتی که بدون عدالت باشد را قبول نداریم.

وی اضافه کرد: با سخن گفتن ولایت‌مداری اثبات نمی‌شود بلکه در عمل کردن است چراکه بسیاری از افراد سخن از ولایت‌مداری می‌زنند اما عمل نمی‌کنند.

عضو شورای تامین شهرستان مهر ابراز داشت: امروز صحنه کربلا و عاشورا است اما شمر و یزید آن تغییر کرده ‌است.

این مسئول خطاب به بسیجیان متذکر شد: باید منویات مقام معظم رهبری انجام شود و بر بسیجیان واجب و ضروری است که روز به روز سخنان معظم‌له را رصد و پیگیری کنند.

به گزارش فارس، در ادامه این جلسه با تقدیر از خدمات ایوب رحمانی فرمانده پیشین حوزه مقاومت بسیج شهری شهید مصطفی خمینی(ره) سپاه لامرد، علی گله‌داریان به عنوان فرمانده جدید این حوزه منصوب شد.

همچنین در حوزه بسیج خواهران نیز سیما قادری به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی و از خدمات زینب جنگ‌آور تجلیل شد.

انتهای پیام/2448/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول