اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین:

پرونده مشکلات کارگران خدمات شهری در قزوین بسته شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از بسته شدن پرونده مشکلات کارگران خدمات شهری در قزوین خبر داد.

پرونده مشکلات کارگران خدمات شهری در قزوین بسته شد

مجتبی منتظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس پیرامون تجمع کارگران خدمات شهری در درب شهرداری مرکز قزوین اظهار داشت: این کارگران به تعداد 12 نفر و مربوط به یکی از ایستگاه‌های خدمات شهری این شهر بودند.

وی با بیان اینکه مشکلات کارگران خدمات شهری در روز چهارشنبه همان روز تجمع با تدابیر راهکارهایی برطرف شد، ابراز داشت: طبق همان قولی که به این کارگران دادم بخشی از حقوق معوقه آنها در همان روز به حساب‌شان واریز شد.

منتظری با اشاره به اینکه پیمانکاری که با این کارگران انعقاد قرارداد بسته بود در اصفهان مستقر بود و از همان مکان امور این کارگران را رسیدگی می‌کرد، ابراز داشت: عدم صلاحیت مدیریت این پیمانکار به دلیل غیربومی بودن و داشتن مسافت طولانی در رسیدگی به مشکلات کارگران خدمات شهری قزوین طبق قانون اثبات و لغو شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین ادامه داد: قرارداد جدید کارگران خدمات شهری با یکی از شرکت‌های وابسته به طور موقت منعقد شده تا پیمانکار جدید از طریق آگهی و مناقصه جذب شود تا این کارگران با مدیریت این پیمانکار به کار خود ادامه دهند.

وی بیان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده سه ماه از حقوق کارگران خدمات شهری پرداخت نشده بود که یک ماه آن مربوط به بهمن ماه با حضور پیمانکار مربوطه در سازمان مدیریت پسماند به شماره حساب آنها واریز شد و دو ماه دیگر نیز باید طبق روال قانونی و با برنامه‌ریزی‌هایی که در حال انجام است، واریز شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهرداری قزوین به هیچ عنوان در جذب پیمانکار جدید از غیربومی استفاده نمی‌کند و بر عملکرد این پیمانکاران با اهتمام بیشتری نظارت می‌کند تا هیچ یک از این کارگران دچار مشکلاتی از جمله معوقه حقوق نشوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین یادآور شد: همه پیمانکارانی که با شهرداری قزوین قرارداد دارند طبق وظایف خود عمل می‌کنند و هر ماه حقوق کارگران خدمات شهری را واریز می‌کنند و این مشکل فقط مربوط به یکی از این پیمانکاران بوده است.

انتهای پیام/77009/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول