اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنکداران آجیل و خشکبار زنجان خبر داد

ثبات قیمت آجیل و خشکبار در استان زنجان

رئیس بنکداران آجیل و خشکبار استان زنجان گفت: در آستانه عید نوروز قیمت آجیل و خشکبار افزایش پیدا نمی‌کند و از ثبات برخوردار است.

ثبات قیمت آجیل و خشکبار در استان زنجان

مرتضی انتصار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به میزان کافی آجیل و خشکبار در استان بوده و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت آجیل و خشکبار نیز ثابت بوده و روال خوبی دارد، تصریح کرد: در صورت ثبات نرخ ارز، قیمت این اقلام نیز همچنان ثابت خواهد بود و هیچ نوسانی ندارد.

رئیس بنکداران آجیل و خشکبار استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر متاسفانه نسبت به سال‌های گذشته قدرت خرید مردم پایین آمده است، اضافه کرد: در مجموع آمار دقیقی از میزان فروش آجیل و میزان عرضه به مردم نمی‌توان ارائه کرد.

انتصار با اشاره به اینکه معمولا افرادی که در نمایشگاه بهاره غرفه دارند، سعی می‌کنند که انتظارات مردم را برآورده سازند، بیان داشت: معمولا قشرهای با درآمد متوسط از نمایشگاه‌های بهاره خرید می‌کنند و باید کیفیت محصولات همواره مورد توجه باشد.

این مسئول گفت: در حال حاضر بر کیفیت اقلام ارائه شده در نمایشگاه‌های بهاره بسیار تاکید شده است.

وی با بیان اینکه مجمع امور صنفی استان زنجان نیز در زمینه کیفیت محصولات نظارت و بازرسی دارد، یادآور شد: طی سال گذشته نمایشگاه بهاره بسیار خوب بوده و کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه از کیفیت بهتری برخوردار بودند.

رئیس بنکداران آجیل و خشکبار استان زنجان با بیان اینکه واحد نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان و معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان همکاری بسیار خوبی با اتحادیه آجیل و خشکبار دارند، ادامه داد: ناظران اتحادیه نیز در این راستا فعال هستند.

انتصار با تاکید بر اینکه بهترین بازرس خود مشتری است و مشتری کیفیت جنس را به خوبی می‌سنجد، گفت: مشتری‌مداری نیز یکی از مهم‌ترین اصول کار ما محسوب می‌شود.

*عدم افزایش قیمت آجیل و خشکبار

این مسئول با بیان اینکه همواره جلسات مختلفی با واحد نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مجمع امور صنفی برگزار می‌کنیم، افزود: هیچ گونه افزایش قیمتی در بخش آجیل و خشکبار رخ نخواهد داد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حدود 200 نفر از آجیل و خشکبار فروشان عضو اتحادیه آجیل و خشکبار هستند، اضافه کرد: حدود 45 نفر از فعالان این عرصه نیز جواز کسب دارند.

انتهای پیام/73006/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول