اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

300 هزار گردشگر از جشنواره زمستانی سرعین استقبال کردند

استاندار اردبیل گفت: بیش از 300 هزار نفر از گردشگران و مسافران داخلی و خارجی از جشنواره گردشگری زمستانی سرعین استقبال کردند.

300 هزار گردشگر از جشنواره زمستانی سرعین استقبال کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش در آیین اختتامیه سومین جشنواره گردشگری سرعین اظهار داشت: با توجه به اینکه سرعین نگین گردشگری است و از امکانات طبیعی و مواهب خدادادی بی‌نظیر برخوردار است می‌تواند مقصد گردشگران داخلی و خارجی باشد که این اقدام به افزایش درآمد و رونق اقتصادی منطقه و درآمدهای مردم کمک می‌کند.

وی از صنعت گردشگری به عنوان یکی از صنایع پردرآمد همراه با خلاقیت‌‌ها و نوآوری‌ها در استقبال و میزبانی از مسافران و گردشگران یاد کرد و افزود: با توجه به اینکه سرعین از ظرفیت خوبی در این حوزه برخوردار است تمام تلاش ما بر این است تا با دعوت از سرمایه‌گذاران بتوانیم در حوزه گردشگری و تلاش پرسود و ثمر در این حوزه استفاده کنیم که تاکنون برخی از شهرها با رایزنی‌های انجام شده قرار است به همت سرمایه‌گذاران اجرایی و عملیاتی شود.

رئیس شورای اداری استان اردبیل با اشاره به نزدیکی ایام پایانی سال خاطرنشان کرد: قرار شده ستاد هماهنگی سفر و استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی در تمامی شهرها به ویژه نگین گردشگری کشور سرعین از 27 اسفند ماه تشکیل شود که این ستاد شامل چندین دستگاه خدمات‌رسان برای مسافران و گردشگران است که در ایام تعطیلات تابستانی با آماده‌باش کامل در خدمت هموطنان ما خواهند بود که آنها به راحتی بتوانند از سفر خود لذت برده و با حضور در شهر چشمه‌های بهشتی بتوانند از مناظر طبیعی آب‌های گرم، آثار تاریخی، صنایع دستی و بسیاری از ظرفیت‌های گردشگری سرعین استفاده کنند.

خدابخش ادامه داد: ما امروز چاره‌ای جز توسل و تکیه بر سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در این منطقه نداریم چرا که با منابع محدود دولتی نمی‌توان در بخش گردشگری سرمایه‌گذاری کرد و یا برای بیکاران منطقه فرصت شغل و اشتغال مناسب فراهم کرد.

این مسئول یادآور شد: ما با تمام مزایا و برجستگی‌ها از سرمایه‌گذاران حقیقی استقبال می‌کنیم و تلاش ما بر این است تا سرمایه‌گذاری‌های موجود را نیز تقویت کرده و با تزریق اعتباراتی مناسب از طریق صندوق توسعه ملی به بهره‌آوری بیشتر این حوزه کمک کنیم.

استاندار اردبیل از شهردار سرعین خواست تا در ایام باقیمانده از سال به تدارک مناسب شهر سرعین از میزبانی مسافران بی‌شمار همت کرده و آب‌های گرم این شهرستان را با امکانات مدرن و مناسب آماده پذیرایی از خیل گردشگران نوروزی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خدابخش در پایان سخنان خود با اشاره به حضور 300 هزار گردشگر داخلی و خارجی در قالب جشنواره زمستانی سرعین اذعان داشت: باید این ظرفیت در سال آینده بهتر از این تقویت شود تا با تدارکی مطلوب‌تر بتوانیم در خدمت هموطنان باشیم.

انتهای پیام/62004/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول