اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابتی نوروزی

سفره‌های هفت سین در بویین زهرا طراحی می‌شود

شهردار بویین زهرا از طراحی سفره هفت‌سین فرهنگی و سنتی منطبق بر وجه تاریخی شهر بویین زهرا خبر داد.

سفره‌های هفت سین در بویین زهرا طراحی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا علی صفری صبح امروز در جلسه ستاد نوروزی شهرداری بویین زهرا اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز فعالیت‌های شهری برای زیباسازی نوروزی بویین زهرا آغاز شده است.

شهردار بویین زهرا ادامه داد: تلاش می‌شود تا بتوان با استفاده از توان ظرفیت‌های پیدا و پنهان زمینه را برای شکوفایی شهری بویین زهرا در آستانه نوروز فراهم کرد.

این مسئول با بیان اینکه گام‌های اثرگذاری در بخش فرهنگی از سوی شهرداری بویین زهرا برداشته شده است، ادامه داد: رسانه‌ها باید نسبت به انعکاس این دستاوردها اهتمام داشته باشند.

وی عنوان کرد: کاشت گل‌های فصلی، اجرای طرح نصب گلدان در سطح شهر، اجرای طرح سبد گل بر روی چراغ‌های پارکی دوطرفه و یک طرفه و رفع نواقص فضای سبز در بوستان‌های سطح شهر در آستانه نورز صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: همچنین آماده نگه داشتن فضا، امکانات و تجهیزات بوستان و پارک‌ها برای استفاده مسافران و شهروندان از جمله وظایف واحد فضای سبز در ایام نوروز است.

صفری عنوان کرد: تعویض و نصب پرچم‌های جدید، نصب بنرهای متناسب با نوروز و تقارن آن با ایام فاطمیه،‌ تهیه بروشور و گزارش عملکرد 92 شهرداری، نصب چراغ‌های جدید و رفع نواقصی ریسه‌های نصب شده جزو دیگر فعالیت‌های شهرداری بویین زهرا است.

این مسئول بیان کرد: همچنین نصب پرچم‌های ایران اسلامی در میدان امام رضا (ع) جزو برنامه‌های شاخص روابط عمومی شهرداری بویین زهرا در ایام نوروز است.

شهردار بویین زهرا تأکید کرد: در چند سال گذشته طرح و برنامه‌های نوروز شهرداری بویین زهرا در سطح استان قزوین از برجستگی مناسبی برخوردار بوده است.

این مسئول با اشاره به اینکه استقبال شهروندان و مسافران از برنامه‌های نوروزی مایه انگیزه و دلگرمی بیشتر برای کارکنان شهرداری است، ابراز داشت: شهر بویین زهرا با توجه به تجارب گذشته شهرداری و انتظارات شهروندان نوروز متفاوتی را تجربه می‌کند.

شهردار بویین زهرا عنوان کرد: همچنین فراخوان طراحی سفره هفت‌سین متناسب با فرهنگ و تاریخ شهر بویین زهرا نیز در بویین زهرا اطلاع‌رسانی شده است.

این مسئول بیان کرد: تاکنون طرح‌های بسیار زیادی به شهرداری ارائه شده است که کار انتخاب طرح برتر و اجرای آن در دست بررسی و کار کارشناسی قرار گرفته است.

شهردار بویین زهرا با بیان اینکه با آغاز فعالیت ستاد نوروزی شهرداری شکوه استقبال نوروزی در بویین زهرا جلوه گر شده است، عنوان کرد: شهرداری بویین زهرا همچنین علاوه بر فعالیت‌های جاری به عنوان یکی از اعضای اصلی و فعال ستاد نوروزی شهرستان بویین زهرا است که در راستای انجام ماموریت‌های محوله تلاش داشته است.

انتهای پیام/77005/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول