اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست برگزاری مسابقات تکواندو دانشجویان دختر منطقه 3 کشور خبر داد

خراسان‌جنوبی در جایگاه سوم مسابقات تکواندو دانشجویان منطقه 3 کشور

سرپرست برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی دانشجویان دختر منطقه سه کشور از رقابت 50 دانشجو در قالب پنج تیم از دانشگاه‎‌های کشور خبر داد و گفت: تیم تکواندو بانوان دانشگاه بیرجند در جایگاه سوم این مسابقات ایستاد.

خراسان‌جنوبی در جایگاه سوم مسابقات تکواندو دانشجویان منطقه 3 کشور

مسعود رخش‌خورشید امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به منظور تأمین سلامت و ارتقای روحیه نظم‌پذیری و اعتماد به نفس دانشجویان، پرکردن اوقات فراغت و ایجاد نشاط اجتماعی مسابقات قهرمانی تکواندو دانشجویان دختر منطقه سه کشور به میزبانی خراسان جنوبی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این مسابقات 50 دانشجو از دانشگاه‌های فردوسی مشهد، دانشگاه بیرجند، دانشگاه شاهرود، دانشگاه صنعتی بیرجند، علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با یکدیگر به رقابت ‌پرداختند.

سرپرست برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی دانشجویان دختر منطقه سه کشور اذعان داشت: ورزشکاران حاضر در مسابقات قهرمانی تکواندو دانشجویان دختر منطقه سه کشور در اوزان(46، 49، 53، 57، 62، 67، 73 و 73+ ) کیلوگرم به مدت دو روز در سالن ورزشی دانشگاه صنعتی بیرجند به مصاف هم رفتند.

دانشگاه فردوسی مشهد بر سکوی قهرمانی ایستاد

رخش خورشید تصریح کرد: در وزن 46 کیلوگرم مسابقات فینال تکواندو بانوان دانشجوی منطقه سه کشور مهدیه عباس‌زاده از دانشگاه فردوسی مشهد با غلبه بر سمانه خاکسار از دانشگاه شاهرود بر سکوی قهرمانی ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: زهرا عیسی‌زاده از دانشگاه فردوسی مشهد و زهرا یاعوج رضایی از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در وزن 49 کیلو گرم برای کسب قهرمانی با یکدیگر دیدار کردند که در پایان زهرا یاعوج رضائی با غلبه بر حریف رتبه نخست را کسب کرد.

سرپرست برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی دانشجویان دختر منطقه سه کشور یادآور شد: در رقابت‌های وزن 53 کیلوگرم این دوره از مسابقات هانیه قلی‌زاده از دانشگاه فردوسی مشهد و عاطفه پناهی از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی به مرحله فینال رسیدند که هانیه قلی‌زاده با پیروزی بر رقیب در جایگاه نخست ایستاد.

زکی‌زاده از دانشگاه بیرجند در صدر تکواندو وزن 57 کیلوگرم مسابقات تکواندو منطقه 3 کشور

رخش‌خورشید اضافه کرد: در وزن 62 کیلوگرم مسابقات تکواندو دانشجویان منطقه سه کشور، فاطمه زکی‌زاده از دانشگاه بیرجند و فرشته دانشور از دانشگاه فردوسی مشهد در فینال به رقابت پرداختند که فاطمه زکی‌زاده رقیب را از پیش رو برداشت و به قهرمانی دست پیدا کرد.

وی متذکر شد: در وزن 62 کیلوگرم مسابقات قهرمانی تکواندو دانشجویان دختر منطقه سه کشور زهرا سادات بنائی از دانشگاه شاهرود در سکوی قهرمانی قرار گرفت.

سرپرست برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی دانشجویان دختر منطقه سه کشور اذعان داشت: در وزن 67 کیلو گرم این دوره از مسابقات حوریه ترحمی از دانشگاه فردوسی مشهد رتبه نخست را از آن خود کرد.

رخش‌خورشید گفت: در وزن 73 کیلوگرم مسابقات تکواندو قهرمانی دانشجویان دختر منطقه سه کشور، فهیمه بیاتی از دانشگاه فردوسی مشهد بر سکوی قهرمانی ایستاد.

وی اذعان داشت: در این دوره از مسابقات و در وزن مثبت 73 کیلوگرم مهیا حسینی مدرسی از دانشگاه شاهرود در جایگاه قهرمانی قرار گرفت.

کاپ اخلاق مسابقات تکواندو قهرمانی دانشجویان دختر منطقه سه کشور به تیم میزبان رسید

این مسئول اضافه کرد: در گروه تیمی مسابقات تکواندو قهرمانی دانشجویان دختر منطقه سه کشور تیم دانشگاه فردوسی مشهد بر سکوی نخست ایستاد، دانشگاه شاهرود نایب قهرمانی را از آن خود کرد و دانشگاه‎های ساری و بیرجند به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

رخش خورشید خاطر نشان کرد: با نظر و رأی مسئولان کمیته فرهنگی و فنی مسابقات تکواندو قهرمانی دانشجویان دختر منطقه سه کشور جام اخلاق این دوره از مسابقات به تیم تکواندو دانشگاه صنعتی بیرجند تعلق گرفت.

وی گفت: نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های مرحله کشوری مسابقات تکواندو بانوان دانشگاه‌‏ها اعزام می‎شوند.

انتهای پیام/69014/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول