اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه خارگ:

توزیع آب شرب منطقه شهری خارگ 24 ساعته شود

بخشدار ویژه خارگ بر 24 ساعته شدن توزیع آب شرب منطقه شهری خارگ، همچون منطقه شرکتی این جزیره تاکید کرد.

توزیع آب شرب منطقه شهری خارگ 24 ساعته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی قاسمی صبح امروز در دیدار با فرماندار بوشهر اظهار کرد: بیشتر مصوبات هیئت دولت در دور دوم لاینحل باقی مانده است و هنوز هیچگونه اقدامی در راستای حل آن‌ها انجام نشده است.

وی افزود: اشتغال جوانان بومی خارگ و استان مهم‌ترین دغدغه ما بوده است و این در حالی است که 112 دیپلمه، 87 لیسانس و 15 فوق لیسانس بی کار در سطح جزیره هستند که از مدیرعامل پتروشیمی خارگ خواستاریم حالا که شرایطی برای استخدام فراهم شده است، در رایزنی با هیئت مدیره پتروشیمی این مشکل را برطرف کنند و این افراد تا قبل از سال جدید به کارگیری شوند.

بخشدار ویژه خارگ عنوان کرد: مشکل ایاب و ذهاب که هم مردم و هم مسئولان به آن واقف هستند و از سال 86 خریداری دو فروند کشتی مصوب شد اما تا به امروز اقدامی نشده است و از فرماندار خواستاریم تا این موضوع را پیگیری کنند و در مسیر گناوه نیز یک شناور مسافربری در مسیر مخالف 22 بهمن توسط بخش خصوصی قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: روزانه بیش از 7 هزار مترمکعب آب شرب از سد کوثر به رایگان وارد خارگ می‌شود که 2هزار و500 مترمکعب آن به اهالی بومی، 500 مترمکعب به پدافند هوایی و 500 مترمکعب آن نیز منطقه نیروی دریایی ارتش داده می‌شود، اما چون آبفا به عنوان متولی امر حضور ندارد، نوعی بی‌عدالتی در توزیع آن برقرار است و آب یک روز در میان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

قاسمی با تاکید بر اهمیت حضور آبفا در خارگ اذعان کرد: امیدواریم فرماندار آبفا را ملزم به حضور دائمی در خارگ و به قبول مسئولیت و عهده داری این مسئله کنند تا آب شرب به صورت 24 ساعته در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: برای حل مشکل فاضلاب شهری بودجه‌ای از طریق نفت مصوب شد اما به دلیل نداشتن متولی هنوز برطرف نشده است و امیدواریم با حضور آبفا شاهد مدیریت صحیح در امور فاضلاب شهری باشیم.

بخشدار ویژه خارگ یکی دیگر از مشکلات این جزیره را حذف امتیاز بانک‌های ملت، صادرات، و ملی از بانک به باجه عنوان کرد و افزود: با توجه به مشکلات عدیده‌ای که مردم در بحث ایاب و ذهاب دارند، امیدواریم در راستای ارتقاء ادارات گام برداشته شود نه در راستای محدود کردن و کاستن خدمات واحدهای اداری که امیدواریم این موضوع نیز برطرف شود.

انتهای پیام/66006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول