اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر گراش:

جشنواره استانی فیلم کوتاه کل گراش، حمایت مسئولان را می‌طلبد

سخنگوی شورای اسلامی شهر گراش بر لزوم حمایت مسئولان از جشنواره فیلم کل گراش تاکید کرد.

جشنواره استانی فیلم کوتاه کل گراش، حمایت مسئولان را می‌طلبد

عبدالرضا هرمزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گراش اظهار داشت: در دهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه کل گراش نسبت به سال گذشته، فیلم‌های ارائه شده به مراتب بیشتر و با کیفیت‌تر است.

وی افزود: امیدواریم روزی برسد که بتوانیم این جشنواره را در سطح کشوری برگزار کنیم.

هرمزی با بیان اینکه این جشنواره با حمایت خیران، شهرداری و شورای اسلامی این شهر برگزار می‌شود، بیان داشت: حمایت‌هایی که از این جشنواره صورت می‌گیرد به این دلیل است که بتوانیم در مورد جشنواره فیلم کوتاه در کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم که حمایت مسئولان در رده استانی و حتی کشوری از این جشنواره را می‌طلبد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گراش گفت: از لحاظ کیفیت امسال فیلم‌ها رشد بسیار خوبی داشتند و امیدواریم این روال برای سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

وی ابراز داشت: ما در شهرداری و شورای اسلامی شهر مانند سال‌های گذشته در بعد مالی و معنوی تا جایی که در توان بوده کمک کرده‌ایم و امسال نیز با ورود شورای چهارم، دید فرهنگی بیشتر شده و حمایت‌ها برای برگزاری جشنواره بیشتر از پیش بوده است.

هرمزی گفت: این جشنواره متعلق به تمام مردم است و تک تک ما وظیفه داریم برای بهتر برگزار شدن آن تلاش کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار داشت: به‌یقین کسانی که بنیانگذار جشنواره بودند با هدف ارتقای آن این کار را آغاز کرده‌اند و ما نیز نهایت تلاش خود را می‌کنیم که در سال‌های پیش رو جشنواره با کیفیت بهتر و با گستره وسیع‌تری برگزار شود.

محسن نعمت‌اللهی ارتقای جشنواره استانی فیلم کوتاه کل را مستلزم وجود برخی زیرساخت‌ها دانست و گفت: اینکه جشنواره گسترش پیدا کند مستلزم به وجود آمدن یک‌سری زیرساخت‌ها است که زمان می‌برد اما ما تلاش خودمان را انجام خواهیم داد.

وی اضافه کرد: جشنواره امسال بسیار خوب برگزار شد و این نشان از توانی تیم اجرایی آن بود که یک دهه را پشت سر می‌گذارند و تجربه خوبی دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش ابراز داشت: به‌یقین یکی از رویکردهایی که اداره ارشاد دارد، نگاه به آموزش است، از این رو برای حضور فعال‌تر فیلم‌سازان بومی در این جشنواره، بحث آموزش برای آنان جز اولویت‌های اداره ارشاد خواهد بود.

وی افزود: امیدواریم در سال‌های آینده حضور فیلم‌سازان گراشی پررنگ‌تر و قدرتمندتر باشد، چراکه استعدادهای خوبی نیز در این منطقه وجود دارد.

به گزارش فارس، نخستین روز از دهمین جشنواره استانی فیلم کوتاه کل گراش با پخش 28 فیلم در بخش‌های اصلی، میراث فرهنگی و ویژه گراش در سالن همایش‌های دانشکده علوم پزشکی گراش اکران شد.

انتهای پیام/2448/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول