اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج خبر داد

ایجاد پارکینگ موقتی در آرامستان بهشت سکینه کرج

مدیرعامل خدمات موتوری شهرداری کرج از خاکریزی فضای سبز حاشیه موتوری اتوبان و ایجاد پارکینگ موقتی در آرامستان بهشت سکینه کرج خبر داد.

ایجاد پارکینگ موقتی در آرامستان بهشت سکینه کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ غلامرضا رضوانی صبح امروز در حاشیه بازدید از دو پروژه در دست اجرا توسط این سازمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح‌ها ارائه خدمات مناسب به مردم در ایام پایانی سال بوده لذا با تدابیر اندیشیده شده این طرح‌ها هم‌اکنون در کرج در دست احداث است.

وی با بیان اینکه پروژه ایجاد پارکینگ موقتی به منظور تسهیل در رفت و آمد زائران اهل قبور به آرامستان بهشت سکینه در پنجشنبه آخر سال به دفتر مشارکت‌های سازمان خدمات موتوری محول شده است، تأکید کرد: در این پروژه اراضی متعلق به سازمان آرامستان‌ها توسط خودروهای دفتر مشارکت‌های سازمان خدمات موتوری به منظور پارکینگ موقت تسطیح و پاکسازی شده است.

این مسئول از بازگشایی معابر منتهی به سازمان برای سهولت در رفت و آمد شهروندان در پنجشنبه آخر سال به اتوبان کرج – قزوین خبر داد و خاطرنشان کرد: اقداماتی نظیر خط‌کشی، روشنایی محوطه سازمان آرامستان‌ها و ... در دست اقدام است.

به گفته رضوانی، با اقدامات انجام شده شاهد کاهش ترافیک و رفت و آمد آسان شهروندان به آرامستان بهشت سکینه خواهیم بود.

وی در پایان به انجام پروژه خاکریزی فضای سبز حاشیه اتوبان حدفاصل پل سوم خرداد تا پل حصارک اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از 2 هزار سرویس خاک به منظور ایجاد فضای سبز و زیباسازی حاشیه اتوبان ریخته شده است.

انتهای پیام/2302/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول