اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش سبک زندگی اسلامی خبر داد

معرفی 140 موضوع برای همایش ملی سبک زندگی اسلامی

دبیر همایش سبک زندگی اسلامی با اشاره به اینکه هنر، ورزش، روابط خانوادگی ، اقتصادی و معرفت دینی از محورهای همایش است، گفت: 140 موضوع برای همایش ملی سبک زندگی اسلامی معرفی شده است.

معرفی 140 موضوع برای همایش ملی سبک زندگی اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی همایش سبک زندگی اسلامی، محمدعلی حسینی با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور در سطح کشور حدود 6 هزار عضو هیئت علمی و یک میلیون نفر دانشجو دارد، گفت: تقویت باورهای دینی و ارتقای آن و بهره‌گیری از نظرات صاحبنظران در این زمینه از جمله اهداف این همایش است.

وی افزود: بومی‌سازی علوم اسلامی، آسیب‌شناسی و بررسی سبک زندگی در جامعه ایرانی از دیگر اهداف همایش سبک زندگی اسلامی خواهد بود.

دبیر همایش سبک زندگی اسلامی با اشاره به اینکه سبک زندگی هنر، ورزش، روابط خانوادگی ، اقتصادی و معرفت دینی از محورهای همایش است، عنوان کرد: 140 موضوع برای همایش ملی سبک زندگی اسلامی معرفی شده است.

وی اظهار داشت: پژوهشگران تا 20 اسفند ماه سال جاری فرصت دارند چکیده مقالات و تا 20 فروردین ماه سال آینده اصل مقاله‌های خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

حسینی ادامه داد: داوران بسیار برجسته‌ای از سراسر کشور انتخاب شده‌اند تا آثار برگزیده را مورد بررسی قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این همایش می‌توانند به نشانی اینترنتی http://lifestyleconf.ir  مراجعه کرده و یا با تلفن 02537179194 تماس حاصل کنند.

همایش سبک زندگی اسلامی به همت دانشگاه پیام‌نور قم و مشارکت شهرداری و خانه مطبوعات استان قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول