اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوشهر:

مردم خارگ برای تردد در تنگنا هستند

فرماندار بوشهر گفت: احساس ما این است که مردم خارگ به لحاظ خدمات موجود و به‌خصوص در بحث ایاب و ذهاب در تنگنا هستند و با پیگیری‌های امام جمعه و سایر مسئولان خارگ قدم‌هایی برداشته شده است.

مردم خارگ برای تردد در تنگنا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن ابراهیمی صبح امروز در دیدار با امام جمعه خارگ اظهار کرد: مشکلاتی که امام جمعه خارگ مطرح کرد، درد و زخم بزرگی است که بر پیکره این جزیره مانده و امیدواریم با حضور و همکاری مسئولین خارگ گام های موثری در این راه برداریم.

وی افزود: پاسداری و مقاومت مردم از نظام از همین جزیره شکل گرفت؛ نمی‌توان خارگ را نادیده گرفت ، حضور ما در نخستین سفر کاری به این جزیره، تاکیدی بر این موضوع بوده است ، به حمدالله امام جمعه همیشه زبان گویای مردم بودند و هدف ما نیز این بود که مشکلات خارگ را از نزدیک ببینیم که البته قبل از اینکه بیاییم مشکلات را تا حدودی رصد کردیم.

فرماندار بوشهر تصریح کرد: ما با همکاری دیگر همکاران مشکلات را دسته‌بندی خواهیم کرد و بخشی از این مشکلات در خود جزیره و بخشی در منطقه و استان و بخشی هم در سطح کشور و حوزه ملی قابل حل خواهند بود و البته این امر نیاز به زمان دارد و یک‌دفعه همه مشکلات حل نخواهد شد و در این زمینه باید مشکلات را اولویت‌بندی کرد.

وی عنوان کرد: در زمینه برطرف کردن مشکلات، دوستان نفتی نیز باید بیایند پای کار و تحلیل من این است که اگر خارگ نفت نداشت، با توجه به زیبایی و پتانسیل آن، به عنوان کیش استان بوشهر مطرح می‌شد، اما حالا حق این مردم است که از خدمات و امکانات نفت بهره‌مند شوند و خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی به مردم داده شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: احساس ما این است که مردم به لحاظ خدمات موجود و به‌خصوص در بحث ایاب و ذهاب در تنگنا هستند و با پیگیری‌های امام جمعه و سایر مسئولان خارگ قدم‌هایی برداشته شده است اما قدم های بزرگتری را می‌طلبد که در حد مردم خارگ باشد و ما قول پیگیری آن‌ها را خواهیم داد و پای کار خواهیم ایستاد و البته نیاز داریم که مسئولان خارگ نیز تعامل خوبی با ما داشته باشند تا با کمک یکدیگر، مردم به حقشان برسند.

وی با بیان اینکه ظرفیت فرمانداری و حوزه اختیاراتش مشخص و محدود است، افزود: ما در این سفر سه روزه، برای دیدن تک تک مشکلات وقت خواهیم گذاشت و آن‌ها را دنبال خواهیم کرد؛ برای پیگیری مشکلات دیدمان بسیجی وار خواهد بود و از برنامه ها و طرح های امام جمعه و سایر مسئولان خارگ نیز در این راه بهره خواهیم برد.

انتهای پیام/66006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول