اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبر داد

ارائه خدمات به مددجویان ماهنشانی با 18 میلیارد ریال هزینه

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان از ارائه خدمات به مددجویان ماهنشانی با 18 میلیارد ریال هزینه خبر داد.

ارائه خدمات به مددجویان ماهنشانی با 18 میلیارد ریال هزینه

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با رویکرد جدیدی که در کمیته امداد اتخاذ شده، خدمات به صورت هدفمند به مددجویان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدمات هدفمند با نیازسنجی مددجویان به آنها ارائه می‌شود، اضافه کرد: هدف از ارائه خدمات هدفمند توانمندسازی، خودکفایی و کاهش وابستگی مددجویان به امداد است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده به مددجویان این نهاد عنوان کرد: طی سال جاری 2 میلیارد و 500 میلیون ریال مستمری به مددجویان ماهنشانی که در قالب طرح مددجویی زیر پوشش این نهاد هستند، کمک معیشت پرداخت شده است.

این مسئول با بیان اینکه تعداد مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در این طرح یک هزار و 200 نفر است، گفت: زنان سرپرست خانوار، ایتام و از کارافتادگان مددجویان مشمول طرح مددجویی هستند.

غفاری در ادامه به پرداخت 4 میلیارد و 200 میلیون ریال کمک معیشت به مددجویان مشمول طرح شهید رجایی با تعداد مددجویان یک هزار و 704 نفر اشاره کرد و گفت: این مددجویان شامل نیازمندان بالای 60 سال هستند.

وی به هزینه یک میلیارد و 809 میلیون ریالی برای بیمه مددجویان ماهنشانی اشاره کرد و ادامه داد: همچنین طی این مدت 150 میلیون ریال برای ارائه خدمات فرهنگی به جامعه هدف این نهاد هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان هزینه 200 میلیون ریالی برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان را نیز از دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط این نهاد در سال جاری عنوان کرد و گفت: امسال 450 میلیون ریال نیز در قالب کمک هزینه ازدواج به جامعه هدف کمک شده است.

این مسئول مبلغ وام پرداختی به مددجویان ماهنشانی را از محل منابع امداد یک میلیارد و 500 میلیون ریال طی سال جاری اعلام کرد و بیان داشت: همچنین طی این مدت 240 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه بانکی نیز به مددجویان پرداخت شده است.

غفاری هزینه 551 میلیون ریال برای کمک به رفع سوء تغذیه کودکان زیر شش سال را نیز از دیگر خدمات ارائه شده توسط امداد ماهنشان عنوان کرد و متذکر شد: امسال برای ارائه خدمات بهداشتی به جامعه هدف قریب به 60 میلیون ریال هزینه شده است.

وی در ادامه از پرداخت 100 میلیون ریال کمک موردی ابن‌السبیل به مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر اشاره کرد و گفت: همچنین طی این مدت 431 میلیون ریال نیز کمک موردی ویژه به مددجویان ماهنشانی پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان عنوان کرد: در مجموع طی سال جاری 18 میلیارد و 220 میلیون ریال برای ارائه خدمات مختلف به مددجویان ماهنشانی هزینه شده است.

انتهای پیام/73005/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول