اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی تنگستان خبر داد

فعالیت 63 شورا و دهیاری در بخش مرکزی شهرستان تنگستان

بخشدار مرکزی تنگستان گفت: در حال حاضر 32 شورا با 102 عضو و 31 دهیاری در سطح روستاهای بخش مرکزی تنگستان در حال خدمت‌دهی به روستائیان هستند.

فعالیت 63 شورا و دهیاری در بخش مرکزی شهرستان تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، علیرضا بادره جمعه شب در جلسه فرماندار تنگستان با شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی تنگستان گفت: تنگستان از پتانسیل خوبی در بخش  کشاورزی برخوردار است، لذا توجه بیش از پیش دستگاه‌های مرتبط به بخش کشاورزی در روستاهای بخش مرکزی تنگستان ضروری است.

بخشدار مرکزی  تنگستان با اشاره به اینکه 32 شورا و 31 دهیار در تنگستان فعال است، اظهار داشت: در حال حاضر 32 شورا با 102 عضو و 31 دهیاری در سطح  روستاهای بخش مرکزی تنگستان در حال خدمت‌دهی به روستائیان هستند.

وی ابراز امیدواری کرد دهیاری‌ها با همکاری شوراهای اسلامی بتوانند رضایت عمومی مردم برای خدمت‌‌دهی هر چه بهتر را جلب کنند.

در ادامه نمایندگان شوراهای اسلامی بخش مرکزی تنگستان در ادامه به ارائه گزارش به جلسه پرداختند و خواستار توجه  بیش از پیش مسئولان به روستاها و حل مشکلات موجود آنها از جمله کمبود سالن‌های ورزشی، گازکشی روستاها، مشکل آب شرب روستاها، زمین‌های ورزشی روستایی، انجام طرح‌های هادی روستایی، مشکل اینترنت با توجه به مشکلات موجود در خط تلفن‌های روستاها، سوخت کشاورزی، منابع آب بخش کشاورزی، پرداخت عوارض روستایی و ساماندهی خرید و فروش محصولات کشاورزی بود که توسط شوراها و دهیاران مطرح شد.

انتهای پیام/66003/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول