اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای قزوین خبر داد

تخصیص بیش از 34 میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی آبفای قزوین

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین از تخصیص بیش از 34 میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی این شرکت در سال‌جاری خبر داد.

تخصیص بیش از 34 میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی آبفای قزوین

مجید گلابگیرها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص اعتبارات عمرانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین در سال‌جاری اظهار کرد: مجموع اعتبارات عمرانی مصوب این شرکت در سال 92، معادل 121 میلیارد و 938 میلیون ریال بوده است که 59 میلیارد و 938 میلیون ریال از آن را اعتبارات استانی و 62 میلیارد ریال باقی مانده را نیز اعتبارات ملی استانی شده تشکیل می‌دهد.

وی در خصوص میزان تخصیص اعتبارات مصوب استان قزوین نیز با بیان اینکه از کل میزان اعتبارات مصوب، مبلغ 34 میلیارد و 762 میلیون ریال آن تخصیص یافته است، عنوان کرد: از این میزان اعتبار تخصیص، 16 میلیارد و 782 میلیون ریال در بخش استانی بود و 17 میلیارد و 980 میلیون ریال نیز در بخش اعتبارات ملی استانی شده به قزوین تخصیص یافت.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین  با اشاره به اینکه از کل این اعتبارات 26 میلیارد و 670 میلیون ریال از خزانه دریافت شد، ادامه داد: از مجموع اعتبارات مصوب و تخصیص یافته، مبلغ دریافتی از خزانه 15 میلیارد و 600 میلیون ریال در بخش عمرانی و 11 میلیارد و 70 میلیون ریال در بخش اعتبارات ملی استانی شده بود.

وی با اشاره به افتتاح 2 طرح عمرانی در این شرکت در سال‌جاری تصریح کرد: بهره‌برداری از ساختمان تله متری (کنترل از راه دور) شهر نرجه از توابع شهرستان تاکستان یکی از این طرح‌هاست که با صرف اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در مدت 30 ماه به اجرا درآمد و در دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستان تاکستان افتتاح شد.

گلابگیرها عنوان کرد: مخزن 10 هزار متر مکعبی آب مهرگان نیز به منظور برقراری فشار مناسب در شبکه آب این شهرک در مدت 19 ماه با اعتباری افزون بر 17 میلیارد ریال برای ساکنان مسکن مهر شهرک مهرگان احداث شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/77011/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول