اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر خبر داد

بهره‌مندی 1300 خانوار مددجوی ابهری از بیمه

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر گفت: در حال حاضر یک هزار و 300 خانوار در شهرستان ابهر زیر پوشش بیمه مددجویی قرار دارند.

بهره‌مندی 1300 خانوار مددجوی ابهری از بیمه

محسن داودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد در راستای تامین عدالت اجتماعی و ارتقای سطح سلامت مددجویان اقدام به ارائه خدمات بیمه‌ای می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بیمه یکی از راهکارهای توانمند سازی مددجویان و کاهش وابستگی آنها به امداد است، عنوان کرد: بهره‌مندی از بیمه مزایای بسیاری را برای مددجویان دارد که از جمله آن استفاده از تسهیلات بازنشستگی، مستمری، از کارافتادگی و... است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر با اشاره به اینکه کمیته امداد با معرفی مددجویان به بیمه در تلاش به منظور تامین آینده بهتر برای آن‌ها است، اضافه کرد: از جمله مددجویانی که واجد شرایط بهره‌مندی از بیمه‌ هستند، زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال هستند.

این مسئول در ادامه با اشاره به بهره‌مندی یک هزار و 300 خانوار ابهری از بیمه‌های اجتماعی تصریح کرد: این افراد شامل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال هستند.

داودی خاطرنشان کرد: امسال برای بهره مندی این تعداد مددجو از بیمه‌های تامین اجتماعی 12 میلیارد و 469 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

* پرداخت 678 فقره وام کارگشایی به مددجویان ابهری

وی در ادامه با اشاره به سایر اقدامات حمایتی کمیته امداد در قبال مددجویان اضافه کرد: کمیته امداد شهرستان ابهر به منظور رفع مشکلات معیشتی مددجویان این نهاد خدمات مختلفی را در طول سال ارائه می‌دهد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای کمیته امداد در راستای حل مشکلات خانواده‌های زیرپوشش، پرداخت وام کارگشایی به آنها است، اضافه کرد: این وا‌م‌ها به منظور حل مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی و... پرداخت می شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر با بیان اینکه امسال 678 فقره وام کارگشایی به مددجویان ابهری پرداخت شده، تصریح کرد: در این راستا 7 میلیارد و 317 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه کمیته امداد با پرداخت وام‌های کارگشایی اهداف مختلفی را دنبال می‌کند، اضافه کرد: کاهش وابستگی مددجویان به امداد و همچنین توانمندسازی خانواده‌ها از اهدای است که در این زمینه دنبال می شود.

داودی در پایان اذعان داشت: پرداخت وام‌های کارگشایی موجب می‌شود، هم مشکل مددجویان برطرف شده و هم توانمندسازی از طریق خودکفایی آنها اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/73005/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول