اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

امتیاز گرفتن از تیم فوتبال پدیده مشهد در این هفته‌ها آسان شده است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان اینکه تیم پدیده مشهد اکنون در وضعیت خوبی نیست، گفت: امتیاز گرفتن از پدیده در این هفته‌ها آسان شده است.

امتیاز گرفتن از تیم فوتبال پدیده مشهد در این هفته‌ها آسان شده است

رحمان احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج و پیش از بازی فردا مقابل تیم پدیده مشهد در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، اظهار داشت: تمرینات خوبی را برای انجام این دیدار پشت سر گذاشته‌ایم و با بهترین روحیه به مصاف تیم مشهدی می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: بازی‌های پدیده را در یکی دو هفته اخیر زیر نظر داشته‌ایم و می‌دانیم که این تیم از نظر فنی به مشکل برخورد کرده و اکنون جای خود را به همشهری دیگر خود یعنی سیاه‌جامگان داده است.

وی از شناخت کامل خود نسبت به این تیم گفت و بیان کرد: تیم پدیده و مربی آن را مثل کف دست می‌شناسیم و برای مقابله با پدیده آمادگی کاملی داریم.

احمدی در پاسخ به این سؤال که با چه تاکتیک و استراتژی به مصاف تیم پدیده خواهید رفت؟ ابراز داشت: همه کسانی که رحمان احمدی را می‌شناسند از روحیه تهاجمی من در فوتبال باخبرند.

وی با بیان اینکه در این بازی هیچ بازیکن محرومی نداریم و تنها حسن هوری مصدوم است که در آینده به این تیم می‌پیوندد به حضور دوباره صمد اکبری کاپیتان شهرداری در این تیم اشاره کرد و گفت: تیم شهرداری متعلق به امثال صمد اکبری است و امیدواریم که همه با همدلی جایگاه شهرداری یاسوج را در فوتبال کشور تثبیت کنیم.

به گزارش فارس؛ این بازی روز شنبه فردا و از ساعت 14 و 45 دقیقه در ورزشگاه ثامن شهر مشهد برگزار می‌شود.

پدیده با 34 امتیاز از 20 بازی در رده دوم و شهرداری یاسوج با 21 امتیاز از 19 بازی در رده یازدهم جدول گروه اول لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/2571/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول