اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شاهرود:

حضور حلقه‌های صالحین در رزمایش «الی بیت‌المقدس» مطلوب بود

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان شاهرود گفت: جلسه‏های حلقه‌های صالحین در رزمایش رزمی و فرهنگی «الی بیت‌المقدس» در شاهرود به خوبی برگزار شد.

حضور حلقه‌های صالحین در رزمایش «الی بیت‌المقدس» مطلوب بود

حجت‌الاسلام سیدرضا مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار داشت: با توجه به اهمیت حلقه‌های صالحین در بسیج، در روز دوم رزمایش الی بیت‌المقدس، جلسه حلقه‏های صالحین با حضور بسیجیان گردان‌ها برگزار شد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده، مقرر شد در صبح دومین روز رزمایش رزمی و فرهنگی الی بیت‌المقدس جلسه حلقه‌های صالحین گردان‌های بیت‏المقدس و کوثر در منطقه رزمایش برپا شود و این نشست به خوبی صورت گرفت.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: با تعدادی از طلاب و روحانیان بسیج طلاب شاهرود هماهنگی و جلسه برگزار شده است و این افراد با حضور در حلقه‌های صالحین بسیجیان پاسخ به شبهادت اعتقادی را در دستور کار دارند.

مرتضوی تصریح کرد: اجرای مسابقه فرهنگی صالحین و همچنین مسابقات مختلف دیگر از برنامه‌های تعلیم و تربیت بسیج در این رزمایش بود.

وی با بیان اینکه در کنار مباحث نظامی، ارتقای معرفت و تربیت نیروهای بسیج در دستور کار است، افزود: باید تلاش کنیم تا برنامه‌های بسیج در کنار آموزش نظامی و تاکتیکی، آموزش‌های معرفتی، بصیرتی و تربیتی را توأمان داشته باشد تا بسیجیان ارتقای علمی و عملی پیدا کنند.

انتهای پیام/2249/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول