اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار فضلی:

خلق و خوی استکبار وحشی‏گری است / نباید خنده‏های دشمن را باور کرد

رئیس دفتر فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله گفت: خلق و خوی استکبار وحشی‏گری است و اگر می‏خواهیم دستخوش حوادث نشویم، باید روی پای خود بایستیم.

خلق و خوی استکبار وحشی‏گری است / نباید خنده‏های دشمن را باور کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار حسین فضلی عصر امروز در جمع بسیجیان گردان‏های بیت‏المقدس و الزهرا (س) در شهرستان میامی که با حضور امام جمعه میامی، فرمانده سپاه ناحیه میامی و مسئولان دستگاه‏های اجرایی در زائرسرای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی حرف جهانی را عوض کرد و نوکر اجانب را از سرزمین ایران بیرون انداخت و دشمن از همان ابتدا این اتفاق بزرگ را نپذیرفته است.

وی افزود: ایران اسلامی در روی کره زمین همانند نگین درخشانی است که همه اثر این نگین را در جهان خواهند دید و در ایران ثروت‏های زیادی وجود دارد که دشمن برای آنها برنامه‏ریزی کرده است تا آنان را از بین ببرد.

رئیس دفتر فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله خاطر نشان کرد: خوی استکبار وحشی‏گری است و اگر می‏خواهید شما دستخوش حوادث قرار نگیرید، باید قوی و محکم روی پاهای خود ایستادگی کنید.

وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) بسیج را برای خداوند نگهبانی کرد و رمز مقاومت امام خمینی (ره) مقاومت در مقابل استکبار و توکل بر خداوند بود.

فضلی تصریح کرد: اگر در جنگ علیه دشمن پیروز شده‏ایم، به خاطر این است که مقابل استکبار گردن خود را کج نکرده‏ایم و با آنان مقابله کرده‏ایم.

رئیس دفتر فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله افزود: بدانید که خداوند به وعده‏اش عمل کرده است و این اتفاق بزرگ افتاده است و بدانید قدرت این ملت به اتکای خداوند است، اگر خداوند را یاری کنید خداوند نیز شما را یاری می‏کند.

فضلی گفت: نباید خنده‏های دشمن را باور کنیم و نباید به دشمنان خود با این سابقه دشمنی آنها در طول سال‏های گذشته که هم‏چنان نیز ادامه دارد، خوش‏بین بود. 

وی اظهار کرد: بسیجیان بدانید در سایه مجاهدت در راه خدا گناهانتان بخشیده می‏شود و در سایه مقاومت و ایستادگی درهای رحمت بر روی شما باز می‏شود.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول