اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

رزمایش «الی بیت‏المقدس» با صلابت و اقتدار برگزار شد

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: رزمایش الی بیت‏المقدس با هماهنگی و همکاری بسیار عالی نیروها و مسئولان نظامی، انتظامی و شهرستانی برگزار شد.

رزمایش «الی بیت‏المقدس» با صلابت و اقتدار برگزار شد

عباس مطهری امشب در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان در پایان رزمایش الی بیت‏المقدس در شهرستان شاهرود افزود: در روز دوم رزمایش، بسیجیان گردان‏های بیت‏المقدس با اجرای مرحله عملی رزمایش الی بیت‏المقدس قدرت و اقتدار خود را در انجام تاکتیک‏ها و تکنیک‏های فراگرفته به ظهور رساندند.

وی تصریح کرد: در مرحله اصلی رزمایش الی بیت‏المقدس، گردان‏ها با حضور در منطقه رزمایش به اجرای عملیات تاخیری، حفاظت از مراکز حساس و مهم و کنترل معابر وصولی شهرستان پرداختند و توانسته‏اند به نحو احسن ماموریت‏های محوله را انجام دهند و دشمن فرضی را به هلاکت برسانند.

مطهری خاطر نشان کرد: در این مرحله، گردان‏ها با شناسایی دشمن فرضی مبادرت به درگیری با آنها پرداخته و همگی آنها را کشته و یا اسیر کردند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به پدافند غیرعامل و پدافند دورادور نیز گفت: با همکاری مرکز هوابرد سیروس فتحان شاهرود، یک فروند هواپیمای تک سرنشین به عنوان هواپیمای دشمن وارد منطقه شده و نیروها با توجه به تاکتیک‏های فراگرفته اجرای عملیات کردند که با موفقیت این برنامه انجام شد.

مطهری با تقدیر از همه نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستان شاهرود گفت: این رزمایش با همکاری ارتش، نیروی انتظامی، گروه 10 محرم و مسئولان شهرستانی و محلی با موفقیت انجام شد و از همه تشکر می‏کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با تقدیر از حضور پاسداران و بسیجیان اظهار کرد: از کارکنان سپاه شاهرود و بسیجیان گردان‏های بیت‏المقدس و کوثر و سایر بسیجیان دلاور شهرستان که در این رزمایش حضور داشتند، خالصانه تشکر می‏کنیم و به فرموده امام راحل عظیم‏الشأن دعا می‏کنیم که خدا ما را با بسیجیان محشور فرماید.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول