اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سبزوار

یازدهمین نمایشگاه گروهی عکاسان برگزار شد

مسئول انجمن عکاسان سبزوار از برگزاری یازدهمین نمایشگاه عکس از عکاسان برتر این شهرستان خبر داد.

یازدهمین نمایشگاه گروهی عکاسان برگزار شد

محمود حیطه امروز در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار داشت: در این نمایشگاه 50 اثر منتخب از 26 نفر از عکاسان برتر این شهرستان با موضوع آزاد به نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به هدف از برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی ظرفیت‌های عکاسی برگزار شده است.

حیطه ادامه داد: این آثار توسط هیئت انتخاب که متشکل از عکاسان پیشکسوت سبزوار است برگزیده شده و در کنار برگزاری این نمایشگاه جلسات نقد و بررسی و کارگاه‌های عکاسی نیز برگزار می‌شود که در توسعه هنر عکاسی بسیار مؤثر است.

وی با اشاره به اینکه عکاسان سبزواری در سال گذشته با شرکت در جشنواره‌های عکاسی کشور بیش از 18 رتبه کشوری به دست آورده‌اند، تصریح کرد: این هنرمندان در جشنواره‌های مهم عکاسی برون مرزی نیز شرکت داشته‌ و توانسته‌اند به رتبه‌های برتر نیز دست یابند.

این عکاس پیشکسوت سبزواری با بیان اینکه در سال جاری هیچ اعتباری به انجمن عکاسان تخصیص داده نشده است، یادآور شد: حوزه عکاسی حمایت‌های مسئولان را می‌طلبد و این حمایت قطعا در شکوفایی بیشتر این هنر تأثیر دارد.

حیطه از فعالیت بیش از 40 عکاس فعال در سبزوار خبر داد و خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های عکاسی در سبزوار در حال افزایش است و امروز هنرمندان سبزواری در سطح کشور و جشنواره بین‌المللی حضور فعال دارند.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه چکیده‌ای از هنر جوان‌ترین تا پیشکسوت‌ترین عکاسان سبزوار است.

حیطه با بیان اینکه عکس‌ها در قالب موضوعات مختلفی به دید عموم گذاشته شده است، تصریح کرد: بیش از 300 اثر به دبیرخانه نمایشگاه توسط هنرمندان ارسال شده بود که با نظر تیم داوری این آثار برگزیده شده‌اند.

انتهای پیام/2202/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول