اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه الوند:

پیروی از رهبری راه برون‌رفت از مشکلات است

امام جمعه الوند، اجرایی و عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را تنها راه رفع مشکلات اقتصادی فعلی کشور دانست.

پیروی از رهبری راه برون‌رفت از مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، حجت‌الاسلام علی طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته الوند اجرایی و عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را تنها راه رفع مشکلات اقتصادی فعلی کشور دانست و اظهار داشت: باید این رهنمود‌ها از سوی تمام مسئولان اجرایی و عملیاتی شود چراکه در این صورت مشکلات اقتصادی که در کشور موجود است رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: استقلال بخش‌های مختلفی نظیر استقلال سیاسی، استقلال فرهنگی، استقلال اقتصادی و... دارد که باید به آن توجه شود.

امام جمعه الوند خاطرنشان کرد: مسئله روز و مهم کشور در برهه کنونی استقلال اقتصادی است که بدون شک با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که بسیار مهم بوده، می‌توان به آن دست یافت.

طهماسبی گفت: سران سه قوه و عامه مردم از طرح اقتصاد مقاومتی استقبال کردند اما این طرح از سوی مسئولان اجرایی هنوز در مرحله حرف است و نباید تنها در این بخش باقی بماند.

وی اضافه کرد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید اجرایی شود و این طرح به عمل برسد و همه برای اجرای آن وارد میدان شوند.

امام جمعه الوند تأکید کرد: مردم هم باید در این راستا مسئولان و دولت را کمک کنند چراکه هرجا مردم حضور داشته باشند، پیروزی نهایی از آن ما خواهد بود و در حوزه استقلال اقتصادی نیز، حضور مردم بسیار تعیین‌کننده است.

طهماسبی تصریح کرد:‌ امروز باید دانست که استقلال اقتصادی سلاح برنده‌ای در جنگ نرم با دشمنان اسلام و انقلاب است و همه باید به این سلاح مجهز شویم.

وی ابراز داشت: اگر به سلاح اقتصادی مسلح شدیم، با همین سلاح می‌توانیم تو دهنی محکمی به آمریکایی‌هایی بزنیم که به طور مستمر در حال تهدید مردم ایران اسلامی هستند.

امام جمعه الوند عنوان داشت: با اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی در عمل به جهانیان و آمریکا نشان خواهیم داد که تحریم، تهدید و گزینه نظامی دیگر اثری ندارد و مردم ایران با اتحاد و انسجام دسیسه‌‌های دشمن را خنثی میکنند.

طهماسبی عنوان داشت: امروز مردم بحرین، لبنان، افغانستان، عراق و سایر نقاط جهان در حال کشته‌ دادن هستند اما هیچ کس دادی نمی‌زند و فریاد مظلومان جهان را نمی‌شوند.

وی، اسرائیل، آمریکا و آل سعود را مثلث شومی دانست که دست آنها در همه جنایاتی که در منطقه رخ می‌دهد، نمایان است.

امام جمعه الوند گفت: آل سعود که به ظاهر مسلمان هستند و نماز می‌خوانند، اما حامیان آمریکایی‌ و اسرائیلی باید روزی باید پاسخ خون مسلمانان بی‌گناه را بدهند.

طهماسبی همچنین با اشاره به اینکه عید سعید نوروز در پیش است، به برگزاری جشن‌های روز احسان، نیکوکاری در سراسر کشور اشاره کرد.

وی از نمازگزاران الوندی خواست تا شادی‌های خود را با محرومان تقسیم کنند و از جشن‌های نیکوکاری برای کمک به نیازمندان بیشترین بهره را ببرند.

انتهای پیام/77008/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول