اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور

تیم بدمینتون شهید رجایی میهمان خود را با شکست بدرقه کرد

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

تیم بدمینتون شهید رجایی میهمان خود را با شکست بدرقه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین امروز از تیم شهید شهریاری زنجان پذیرایی می‌کرد که در پایان موفق شد این تیم را شکست دهد.

در این دیدار که در سالن بدمینتون مجموعه ورزشی شهید رجایی قزوین برگزار شد، بدمینتون بازان شهید رجایی موفق شدند با نتیجه قاطع 4 بر یک میهمان خود را شکست دهند تا سومین پیروزی این فصل خود را به دست آورند.

شاگردان مرتضی مومن‌پور در تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین که دومین فصل حضور متوالی خود را در رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور تجربه می‌کنند، تا این لحظه نشان داده‌اند که تیم فصل گذشته این رقابت‌ها نیستند که تمامی بازی‌های خود را به رقیبان واگذار کنند.

بدمینتون‌بازان تیم شهید رجایی قزوین تا این لحظه از رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور موفق شده‌اند تیم شهید شهریاری زنجان را در دو دیدار رفت و برگشت و تیم شهرداری جهرم را شکست دهند و در دیدار مقابل تیم‌های قدرتمند دانشگاه آزاد، گاز تهران و نماینده گیلان نیز بازی‌های قابل توجه و نزدیکی را از خود به نمایش بگذارند.

تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور در ترکیب خود علاوه بر استفاده از بازیکنان توانمند بومی از وجود سه بدمینتون‌باز غیربومی هم سود می‌برد، تا این لحظه از رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور توانسته است بازی‌های خوب و درخشانی را از خود به نمایش بگذارد.

صدیق سخن‌سنج رئیس هیئت بدمینتون استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه تیم بدمینتون شهید رجایی در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور به خوبی توانسته است مقابل رقیبان خود به میدان برود، اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت تیم مناسب است و بازیکنان اگر به همین منوال در مسیر پیروزی حرکت کنند، می‌توانند به یکی از عناوین اول تا سومی رقابت‌های لیگ برتر امیدوار باشند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مالی تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین نسبت به سال گذشته کمتر شده است، افزود: گرچه فصل گذشته به خاطر نبود بودجه و نبود حمایت کننده مالی در رنج و عذاب بودیم، اما امسال هم با وجود اندک هزینه‌هایی که به تیم تزریق شد، کماکان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنیم.

سخن‌سنج عنوان کرد: تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین در دیدار هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور پنجشنبه هفته آینده پانزدهم اسفند ماه باید در جهرم به مصاف شهرداری این شهر برود.

تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین در حال حاضر با کسب 15 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام/77004/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول