اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اندیمشک:

تحقق فرمایشات رهبری تنها راه حل مشکلات اقتصادی است

امام جمعه موقت اندیمشک، اجرایی و عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را تنها راه رفع مشکلات اقتصادی فعلی کشور دانست.

تحقق فرمایشات رهبری تنها راه حل مشکلات اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اجرایی و عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را تنها راه رفع مشکلات اقتصادی فعلی کشور دانست و اظهار کرد: باید این رهنمود‌ها از سوی تمام مسئولان اجرایی و عملیاتی شود چرا که در این صورت مشکلات اقتصادی که در کشور موجود است رفع خواهد شد.

وی با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری و ضرورت توجه به این امر مهم در زندگی اجتماعی تصریح کرد: در سیره پیشوایان دینی ما نیز به این امر بسیار تاکید شده و ما نیز باید با تاسی به آنان این موضوع مهم اخلاقی و اجتماعی را سر لوحه زندگی خود قرار دهیم.

خطیب نماز جمعه موقت اندیمشک اضافه کرد: تعلیم و تربیت اسلامی و به خصوص تربیت دینی فرزندان موضوعی است که باید مورد توجه جدی خانواده‌ها قرار گیرد و متولیان تعلیم و تربیت در کشور نیز برای نیل به این امر مهم برنامه‌ریزی دقیق و منسجم داشته و تلاش مضاعفی انجام دهند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات خیبر عنوان کرد: آنان دلاورانی بودند که با تکیه بر ایمان خود مجنون حق شده و از آن جزایر به ملکوت پر کشیدند و ما باید پاسداشت سرمایه‌هایی باشیم که آنان جان خود را نثار آن کردند.

انتهای پیام/72001/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول