اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خلیل‌آباد:

تذکرات رهبری در خصوص اقتصاد باید جدی‌تر گرفته می‌شد

امام جمعه موقت خلیل‌آباد گفت: 13 سال تذکر رهبری انقلاب اگر جدی گرفته می‌شد، اقتصادی بهتر از این را در کشور داشتیم.

تذکرات رهبری در خصوص اقتصاد باید جدی‌تر گرفته می‌شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، حجت‌الاسلام سیدرضا علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خلیل‌آباد با بیان سیاست‌ها و نگاه اقتصادی رهبر معظم انقلاب اسلامی،‌‌ اظهار داشت: از 19 مورد نام‌گذاری سال‌ها توسط رهبر معظم انقلاب 13 مورد با موضوع اقتصادی بود، لذا هم دولت مردان و هم مردم این پیام‌ها را مناسب اجرا نکردند.

علوی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اجرایی اقتصاد مقاومتی، افزود: در نشست اخیر ایشان با سران سه قوه از آنان خواست هر سه قوه باید پای کار باشند و در اجرای این سیاست‌ها خوب عمل کنند.

وی اقتصاد تک محصولی را از مشکلات اقتصادی دانست و گفت: تجربه خارج شدن و متکی بودن اقتصاد کشور به نفت باید کمرنگ شود و روبه سایر محصولات داشته باشیم و این همتی مضاعف را می‌طلبد.

امام جمعه موقت خلیل‌آباد در ادامه این خطبه‌ها با برشمردن صفات مومن از دیگاه حضرت علی(ع) افزود: دوام و قوام و پایداری دین در انجام عمل خوب است که بر اساس فرمایش امام علی (ع) چهار عمل و چهار گروه می‌توانند کمک به دوام دین و الگوی کار نیک قرار داشته باشند.

این مسئول علما را از جمله این افراد دانست و متذکر شد: از آنجا که روحانیت الگوی‌های جامعه هستند باید زندگی و نگاه آنها همیشه براساس مستندات باشد.

انتهای پیام/‌2202/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول