اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هشترود:

اقتصاد مقاومتی اقتصاد کشور را پویا می‌کند

امام جمعه هشترود با بیان اینکه مسائل اقتصادی و مشکلات ناشی از آن مهمترین موضوع کشور و مردم است، گفت: مسئولان با اجرای درست اقتصاد مقاومتی می‌توانند اقتصاد کشور را پویا کنند.

اقتصاد مقاومتی اقتصاد کشور را پویا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه هشترود اظهار کرد: مسئولان دولت، مجلس و قوه قضائیه که همگی به عنوان بدنه ملت و مردم ولایت‌مدار هستند باید فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی را عملی کنند و در پیشبرد اهداف آن تلاش کنند.

وی افزود: فرمایش رهبری می‌تواند به عنوان الگویی اسلامی ایرانی برای تمام مسلمانان جهان و زمینه‌ساز تحقق حماسه اقتصادی باشد.

اقتصاد مقاومتی اقتصاد کشور را رونق می‌بخشد

رشادی از اقتصاد مقاومتی به عنوان بهترین و مناسب‌ترین روش برای مبارزه و پیروزی جنگ اقتصادی نام برد و افزود: مسئولان با اجرای درست اقتصاد مقاومتی می‌توانند اقتصاد کشور را پویا کنند.

رشادی در ادامه افزود: از نمایندگان مجلس می‌خواهیم قوانین مرتبط با اقتصاد مقاومتی را تنظیم کنند و به دولت ابلاغ کنند.

خطیب جمعه هشترود گفت: کشور ما تنها موقعی می‌تواند پیشرفت کند و به عنوان ابرقدرت در منطقه باشد که ملت و دولت فرمایشات مقام معظم رهبری را آویزه گوش خود قرار دهند و اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند.

وی در ادامه به هفته نیکوکاری اشاره کرد و افزود: این هفته مظهر انسان‌دوستی است و باید فرهنگ آن در جامعه نهادینه شود.

رشادی افزود: احسان و نیکوکاری مفاهیم ارزشمندی است که در آموزه‌های دین اسلام مورد توجه قرار گرفته و به آن سفارش شده است و همه ما باید به آنها عمل کنیم.

امام جمعه هشترود با گرامیداشت روز درختکاری افزود: حضرت علی (ع) به عنوان زاهد روزگار به درختکاری اهمیت ویژه می‌دادند و ما هم باید ادامه‌دهنده راه آن امام همام باشیم.

رشادی گفت: با تلاش مسئولان استانی سیستم دیجیتال تلویزیونی نیز تا پایان امسال در هشترود اجرا می‌شود که از این بابت از مسئولان استانی و شخص مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی شرقی تشکر ویژه از طرف مردم هشترود دارم.

انتهای پیام/60007/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول