اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بوشهر تأکید کرد

لزوم توجه هنرمندان به ارزش‌های دینی در محصولات تولیدی

امام جمعه موقت بوشهر گفت: هنرمندان ارزش‌های اسلامی و ارزشی در فعالیت‌های خود مد نظر داشته باشند چراکه آنها جزو اصول مهم فردی و اجتماعی است.

لزوم توجه هنرمندان به ارزش‌های دینی در محصولات تولیدی

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه توجه به اصول زیر ساختی محصولات فرهنگی هنری از ضروریات است گفت: هنرمندان در تولید محصولات خود باید به ارزش‌های دینی و انقلابی توجه کنند.

وی با اشاره به توجه هنرمندان به ارزش‌های اسلامی  و ارزشی خاطرنشان کرد: فرهنگ دینی و ارزشی جز اصول مهم فردی و اجتماعی است که باید هنرمندان در توجه به آن دقت نظر داشته باشند.

امام جمعه موقت بوشهر بر تاکید برقداست دین و فرهنگ در جامعه تصریح کرد: برخی حرف‌های کج‌اندیشی که به اعتقادات و ارزش‌های جامعه صدمه می‌‌زند، در جامعه شاهد هستیم که باید هنرمندان در تولید محصولات فرهنگی و هنری نسبت به همسو ساختن این محصولات با ارزش‌های اسلامی و انقلابی دقت کنند.

دشتی به سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری تصریح کرد: اجرای اقتصاد مقاومتی که همراه مبارزه با ظلم استکبار است استقلال و بزرگی ملت ایران را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به وجود برخی از آسیب‌های اقتصادی تصریح کرد: افق آینده اقتصاد مقاومتی باید توسط اندیشمندان طراحی و تدوین شود که آینده اقتصاد ایران در چه جایگاهی قرار می‌گیرد.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه افق اقتصاد مقاومتی باید با اقتصاد پیشرفته اسلامی همسو باشد  گفت: توسعه نامتوازن سبب بروز مشکلات ناهنجاری در جامعه می‌شود که باید این مهم در اقتصاد مقاومتی لحاظ شود.

وی سبک زندگی اداری مدیران با سبک زندگی مردم بسیار متفاوت است، تصریح کرد: باید سبک زندگی مدیران دستگاهای دولتی باید با سبک زندگی مردم  همسو باشد چراکه اقتصاد در ابعاد گوناگون باید رضایت‌مندی مردم را در پی داشته باشد.

دشتی با گرامیداشت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی تصریح کرد: حضرت امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستور تاسیس نهاد کمیته امداد را صادر کردند که رسیدگی به محرومین و مستمندان را از اولویت‌های این نهاد دانستند.

انتهای پیام/66006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول