اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

مسئولان راهکارهای عملیاتی اقتصاد مقاومتی را تبیین کنند

امام جمعه گلپایگان گفت: مسئولان باید راهکارهای عملیاتی اقتصاد مقاومتی را تبیین کنند تا مردم در اقتصاد، تولید و اشتغال کشور سهیم باشند.

مسئولان راهکارهای عملیاتی اقتصاد مقاومتی را تبیین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیلی در نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته در مسجد جامع گلپایگان اظهار داشت: 14 اسفند و سالروز تاسیس کمیته امداد  یادگاری از حضرت امام خمینی(ره) است که در جهت امداد رسانی به محرومین و افراد بی بضاعت این کار خیر را انجام دادند.

وی با تشکر از مدیریت کارخانه خودروسازی دیار خودرو و اقدام خداپسندانه ای که روز گذشته در این کارخانه صورت گرفت، بیان کرد: روز گذشته با عقد قراردادی که بین شرکت دیار خودرو و کمیته امداد منعقد شد یک هزار دستگاه وانت دوکابین و تک کابین تحویل مدد جویان کمیته امداد در زمینه حمل و نقل روستایی شد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان گلپایگان با اشاره به اینکه 11 هزار خانوار نیازمند در شهرستان گلپایگان شناسایی شده اند، تصریح کرد: حدود 6 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی قرار دارند و کمیته امداد نتوانسته 5 هزار نفر دیگر را تحت پوشش خود قرار دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: طبق سنوات گذشته از طرف دفتر مقام معظم رهبری حدود 160 میلیون تومان پوشاک و اقلام خوراکی در اختیار دفتر امام جمعه شهرستان قرار گرفت که این اقلام در بین نیازمندان و افراد بی بضاعت کمیته امداد و آموزش و پرورش قرار داده شد.

اسماعیلی افزود: افرادی که از توان مالی برخوردار هستند در حد توان و وسعشان به افراد بی بضاعت در آستانه شب عید کمک کنند.

وی با قدردانی از خدمات کمیته امداد امام خمینی بیان داشت: کمک رسانی و خدمت رسانی به افراد بی بضاعت کار انبیا و اولیاست و باید تلاش کنیم در امداد رسانی به افراد بی بضاعت شان و کرامت آن‌ها را هم رعایت کنیم.

خطیب جمعه گلپایگان در ادامه به اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری به سران قوا ابلاغ کردند نیز اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی با استاندارد سازی فردی، خانوادگی و اجتماعی میسر می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه کشور ما دارای استعداد و توانمندی های فراوانی است، تصریح کرد:  کشورهای خارجی نفت را از ما می خرند و پس از فرآوری چندین برابر به کشور ما می فروشند در مورد بنزین هم همین گونه بود و بنزین به کشور وارد می شد، ولی امروز با تلاش دانشمندان بنزین در کشور خودمان تولید می شود.

اسماعیلی تاکید کرد: مسئولان باید راهکارهای عملیاتی اقتصاد مقاومتی را تبیین کرده و راه را برای مردم هموار کنند تا مردم در اقتصاد، تولید و اشتغال‌زایی کشور سهیم باشند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بدین معناست که روی پای خودمان بایستیم و به دیگران وابسته نباشیم، اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی باید در همه افراد نهادینه شود تا بتوانیم کشور را از وابستگی نجات دهیم.

امام جمعه گلپایگان تاکید کرد: گلپایگان نه تنها می‌تواند در اقتصاد مقاومتی خودکفا باشد بلکه این توانایی را هم دارد که محصولات خود را به سایر شهرهای کشور هم صادر کند.

این مسئول در پایان به هفته منابع طبیعی نیز پرداخت و اذعان داشت: منابع طبیعی به همه افراد و به نسل های آینده تعلق دارد بنابراین در حفظ منابع طبیعی و مراتع باید بکوشیم و آن‌ها را از بین نبریم.

انتهای پیام/ 63014/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول