اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر استان خراسان جنوبی

رزمایش فاطمیون در نهبندان برگزار شد

رزمایش دو روزه فاطمیون همزمان با سراسر استان خراسان جنوبی با موفقیت در نهبندان پایان یافت.

رزمایش فاطمیون در نهبندان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، رزمایش فاطمیون که از صبح هشتم اسفندماه در شهرستان نهبندان آغاز شده بود، پیش از ظهر امروز به پایان رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان از موفقیت‌آمیز بودن این رزمایش خبر داد و گفت: رزمایش فاطمیون در این شهرستان با حضور گردان‌های عاشورا، بیت‌المقدس، الزهراء، امام حسین(ع) و بسیج اقشار و نیز مسئولان بدون هیچ حادثه‌ای برگزار شد.

محمودرضا بخشی افزود: در رزمایش 48 ساعته عملیات‌های مختلفی توسط گردان بیت‌المقدس انجام شد که این عملیات‌ها با موفقیت و بصورت مطلوب برگزار شد.

وی ادامه داد: رزمایش در منطقه «خوانشرف» این شهرستان برگزار شد و انجام عملیات تاخیری با هدف کم کردن توانایی‌های دشمن، برهم زدن سازماندهی و آرایش دشمن و به تاخیر انداختن حرکت دشمن فرضی از جمله اقداماتی است که در این رزمایش دو روزه اجرا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس یادآور شد: در نخستین روز از رزمایش، فراخوانی نیروهای بسیجی، دوره‌های آموزشی و رزمایش شبانه و در دومین روز نیز عملیات‌های اصلی رزمایش با موفقیت انجام شد.

بخشی در پایان بیان داشت: قبل از اجرای این رزمایش آموزش‌هایی از قبیل آموزش سلاح‌های سازمانی، پدافند غیرعامل، امداد و نجات و تخمین مسافت بسیجیان فرا گرفتند تا هر آن چه که یک بسیجی نیاز دارد فرا گیرد و در زمان لازم بتواند آنها را اجرا کند.

انتهای پیام/69015/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول