اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

اقتصاد مقاومتی زمینه پیروزی در جنگ تحمیلی اقتصادی را فراهم می‌کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌ توجه به فرامین رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، زمینه پیروزی در جنگ تحمیلی اقتصادی را فراهم می‌سازد.

اقتصاد مقاومتی زمینه پیروزی در جنگ تحمیلی اقتصادی را فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار محمدرضا نقدی دقایقی پیش در جمع نمازگزاران سمنانی پس از اقامه نماز باشکوه جمعه در مرکز استان سمنان اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از راحت‌ترین‌ راههایی است که می‌توان با توجه به آن دشمن را از رسیدن به اهدافش بازداشت.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی امروز بسیار مهم است و در این راستا، همه مردم باید به صحنه بیایند و به فعالیت بپردازند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تنها برای دولت نیست گرچه کارهای بسیار زیادی وجود دارد که باید از سوی دولت عملی شود.

نقدی گفت: دولت قبلی چندان به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توجه نکرد و دولت فعلی نیز هنوز آن را خوب متوجه نشده است و این سیاست‌ها باید به درستی در جامعه اجرایی شود.

وی افزود: مردم نیز باید تکلیف خود را مقابل این سیاست‌ها بدانند و همه بکوشند تا شغل مولد در کشور ایجاد شود و هر کس وظیفه خود را بداند و بدان عمل کند.

نقدی گفت: امروز همه باید بدانند که چه کاری می‌توانند انجام دهند و جامعه باید به سمت اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پیش رود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز یکی از تکالیف بارز همه مردم و مسئولان، توجه به مؤلفه‌های صرفه‌جویی است و باید زرق و برق و اسراف را کنار گذاشت.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی را نباید برای اجرا به دیگران سپرد و همه باید خود را مقابل این سیاست‌ها مسئول بدانند و وارد میدان اجرای آن شوند.

نقدی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم حفظ وحدت میان آحاد ملت و اقوام در کشور اشاره کرد و گفت: دشمنی‌های تازه استکبار امروز خود را در جهان نشان می‌دهد و باید با هوشمندی و هوشیاری که تا امروز نیز در مردم ایران به خوبی وجود داشته است، با این دسیسه‌ها مقابله کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با اطاعت محض از ولی فقیه باید مسیری طراحی شود که در آن حفظ وحدت و انسجام آحاد ملت و اقوام و طوایف مدنظر قرار گیرد.

نقدی ادامه داد: در برهه کنونی باید اوضاع و احوال کشورمان را به خوبی بشناسیم و بدانیم که دشمن در صحنه‌های مختلف مقابل جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است.

وی تصریح کرد: دشمن شکست‌خورده امروز از لحاظ اقتصادی با وضع نامساعدی در کشور خود مواجه است و از منظر سیاسی نیز، ملت‌های جهان آمریکا را منفورترین دولت می‌دانند.

نقدی افزود: آمریکایی‌ها امروز با وضع نامساعدی در عرصه بین‌المللی مواجه هستند و به همین خاطر تلاش می‌کنند تا با ترفندهای جدید به میدان بیایند و اهداف استکباری خود را عملی سازند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: آمریکا امروز دیگر پولی ندارد که بخواهد به لشکرکشی در کشورهای مختلف بپردازد و از این‌رو، تلاش می‌کند تا مزدوران داخلی را در کشورهای مختلف به کار گیرد.

نقدی افزود: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند تا جلوی بیداری و نهضت اسلامی را در سراسر عالم بگیرند و به اسم افراطی‌گری مردم جهان را با ادیان مختلفی که دارند، امروز به جان هم انداخته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آمریکایی‌ها میلیون‌ها نفر از جمله شمار زیادی از مسلمانان را در سراسر جهان قتل‌عام کرده‌اند و هر روز بر شمار آوارگان ناشی از اعمال سیاست‌های آمریکا در جهان افزوده می‌شود.

وی گفت: همه گرفتاری‌های جهان به نوعی منشأ آمریکایی و صهیونیستی دارد و امروز آنها تلاش می‌کنند تا ایران خود را با دیگران درگیر سازد و در نهایت خودشان سالم بمانند.

نقدی گفت:‌ نباید در برهه کنونی وحدت خود را از دست داد و خطری که امروز بیش از همه مهم است، این بوده که آنها می‌خواهند مسلمانان را به جان هم بیندازند و در مقابل این سیاست باید به خوبی هوشیار بود.

وی یادآور شد: امروز عوامل آمریکا در جهان در حال آدم‌کشی، ترور و در حاشیه ایران درصدد ناامن‌سازی مرزها هستند و باید این سیاست‌ها را شناخت و مقابل آنها هوشیار بود.

انتهای پیام/2249/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول