اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته یک بسکتبال

جدال گرگان و تبریز در ورزشگاه آزادی گرگان

از سری مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‎های کشور دو تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان و شهرداری تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

جدال گرگان و تبریز در ورزشگاه آزادی گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عصر امروز دو تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان و شهرداری تبریز از هفته بیستم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‎های کشور در سالن امام خمینی مجموعه ورزشی آزادی گرگان به مصاف هم خواهند رفت.

تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان که در این فصل نتایج درخشانی را کسب کرده با باخت هفته پیش خود در برابر تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان صدر جدول را از دست داد و هم اکنون به دلیل اختلاف در امتیاز گل در رده دوم جدول قرار دارد امروز در زمین حاضر خواهد شد تا با کسب امتیاز دوباره صدر جدول را در اختیار بگیرد.

تیم بسکتبال شهرداری تبریز نیز که دو بازی گذشته خود را برابر تیم بسکتبال طرح مسکن ثامن خراسان و مانیزان کرمانشاه با شکست پشت سر گذاشت امروز به گرگان می‎آید تا هتریک شکست‎هایش در این فصل دوباره تکرار نشود و با دست پر به تبریز بازگردد.

امید گرگانی‎ها به لیگ یک و ناامیدی از لیگ برتر

تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان در حالی در این فصل از لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‎های کشور در صدر جدول با حریفان خود جدال می‎کند که تنها دو شکست را در این فصل در کارنامه به ثبت رسانده و امید هواداران و بسکتبال دوستان گرگانی را به سمت خود معطوف کرده که تیم بسکتبال شهرداری گرگان با سابقه چند ‎ 10ساله خود در لیگ برتر نتایج بسیار ضعیفی را کسب کرده و در این فصل برای ماندن در لیگ برتر و جلوگیری از حذف شدن از این لیگ در مقابل حریفانش ظاهر شد و با دو برد پیاپی برابر تیم افرا خلیج فارس نفس‎های حبس شده هواداران در سینه را با آرامش رها کرد.

هواداران بسکتبال گرگان که در این فصل از نتایج بسیار ضعیف تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال ناراضی هستند نگاه‎های امیدوارانه خود را به نماینده خود در لیگ دسته یک دوخته‎اند تا شاید لبخندهای خشکیده خود را با کسب نتایج موفق و قهرمانی در لیگ دسته یک و صعود به لیگ برتر دوباره زنده کنند و پلنگ‎های جوان خود را در فصل آینده در لیگ برتر به مصاف حریفان خود بفرستند.

انتهای پیام/83004/ر40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول