اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

امور تربیتی سرحلقه جنگ نرم است

امام جمعه شهر بویین زهرا، امور تربیتی را سرحلقه مقابله با جنگ نرم ذکر کرد.

امور تربیتی سرحلقه جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از روحانیون و فرهنگیان شهر بویین زهرا با گرامیداشت روز امور تربیتی اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر مصادیق مهم و بسیار ارزشمندی هستند که تمام معلمان امروز باید از این دو شهید گرانقدر تبعیت کرده و آنان را به عنوان الگو قرار دهند.

امام جمعه شهر بویین زهرا ادامه داد: جایگاه رفیع امور تربیتی مدارس نه در شعار بلکه در عمل باید عین یابد و این مهم برعهده مسئولان امور تربیتی است که به آن توجه کافی و لازم را داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان به دنبال تخریب هویت و باور جوانان هستند، تصریح کرد: از این رو امور تربیتی یکی از ارکان و سرحلقه‌های مهم در راستای مقابله با جنگ نرم و شبیخون ضد ارزشی دشمنان اسلام است.

وی با اشاره به ضرروت تحقق اقتصاد مقاومتی با توجه به نیاز روز کشور و ابلاغ مقام معظم رهبری ابراز داشت: عرصه اقتصاد مقاومتی امروز به عنوان یک گفتمان ارزشمند نجات‌بخش فردای کشور است و جامعه را بیمه می‌کند.

وی بیان کرد: عرصه اقتصاد مقاومتی مسئله‌ای است که باید هم اندیشمندان، صاحب نظران حوزه فکر و اندیشه و هم صاحبان سرمایه، کارآفرینان و صاحبان بازوان توانمند کار یعنی کارگران زحمت‌کش پای آن بیایند تا استقلال اقتصادی محقق شود.

زرینه ادامه داد: در شرایط امروز با توجه به هجمه دنیای استکباری و تقابل آن با نظام مقدس جمهوری اسلامی استراتژی مقاومت تبدیل به یک سنت و برنامه تعیین‌کننده شده است.

این مسئول ادامه داد: امروز در سایه مقاومت مردم، ایران اسلامی به دستاوردهای زیادی رسیده است و در همین راستا در یک تا دو سال اخیر اقتصاد مقاومتی مطرح شده است.

زرینه بیان کرد: استقلال در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با اتکا به توانمندی‌های داخلی، خودباوری و رهایی از بردگی، اسارت استعمارگران، مستبدان و کشورهای استکباری جهان به ویژه آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل است که همواره مورد تأکید امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.

امام جمعه شهر بویین زهرا ادامه داد: اقتصاد مقاومتی با توجه به ظرفیت‌ها، داشته‌ها و سرمایه‌های داخلی شکل می‌گیرد که سیره، منش، گفتار و رفتار پیشوایان نیز ناظر به این معنا بوده است.

انتهای پیام/77005/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول