اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی گرگانی:

منابع طبیعی از سرمایه‌های عظیم و ارزشمند کشور است

یکی از مراجع تقلید اسراف کاری در عرصه منابع طبیعی را گناه بزرگی عنوان کرد و افزود: منابع طبیعی از سرمایه‌های بزرگ و ارزشمند کشور است.

منابع طبیعی از سرمایه‌های عظیم و ارزشمند کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، آیت الله علوی گرگانی در دیدار با معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری حفظ و ایجاد رشد در منابع طبیعی برای استفاده عامه مردم را خواستار شد و اظهار داشت: امروز حدود منابع طبیعی مشخص نیست و باید در این زمینه اقدامات بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اسراف کاری در عرصه منابع طبیعی گناه بزرگی است، تصریح کرد: انفال و منابع طبیعی از حقوق ملت هستند و باید نسبت به آن‌ها رسیدگی جدی صورت گیرد.

این مرجع تقلید در ادامه بر لزوم فرهنگ سازی برای استفاده صحیح از منابع طبیعی تاکید کرد و ابراز داشت: در نظام عدالت اجتماعی برای تمام امور نظیر استفاده از منابع طبیعی نباید اقدامات خلاف قانون صورت گیرد.

آیت الله علوی گرگانی در بخش پایانی سخنان خود حفظ منابع طبیعی را سرمایه بزرگ و گرانبهای کشور دانست و خاطرنشان کرد: با نظارت صحیح مسئولان امر باید منابع طبیعی مورد استفاده عامه مردم قرار گیرد و از تجاوزات افراد سودجو نیز جلوگیری شود.

انتهای پیام/2258/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول