اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی لرستان خبر داد

خریداری ۳ دستگاه سیار اورژانس اجتماعی در لرستان

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: 3 دستگاه سیار برای اورژانس اجتماعی در این استان خریداری شده است.

خریداری ۳ دستگاه سیار اورژانس اجتماعی در لرستان

همایون عمودی‌زاده امروز در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: یکی از برنامه‌های که در کشور و به تبع در استان لرستان به منظور حل و یا کاهش مشکلات مردم تدوین می‌شود، برنامه اورژانس اجتماعی است که حاصل فعالیت چنین ساله سازمان بهزیستی کشور در دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی است.

وی افزود: این برنامه تلفیقی از مداخله در بحران‌های فردی، اجتماعی و خانوادگی است.

عمودی‌زاده یاد‌آور شد: در اورژانس اجتماعی خط تلفن 123همه روزه آماده ارائه خدمات به مردم به ویژه آسیب دیدگان اجتماعی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های مهم در این برنامه‌ تخصصی بودن، به موقع بودن و در دسترس بودن است.

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: این برنامه استفاده بهینه از منابع مادی و معنوی، کاهش دیوان سالاری، تجمیع خدمات، هماهنگی بین واحدها، جامعیت، فراگیری و... را در پی‌دارد.

وی افزود: برنامه اورژانس اجتماعی قصد دارد، تا مداخلات روانی و اجتماعی را جایگزین مداخلات قضایی و انتظامی کند که به منظور همین امر سه دستگاه خودرو گشت سیار برای سه شهرستان خرم‌آباد، دلفان و ازنا خریداری شده است.

عمودی‌زاده تصریح کرد: پنج شهرستان استان لرستان تا قبل از خریداری این دستگاه‌ها خودرو سیار داشته‌ که با خریداری این سه دستگاه 9شهرستان این استان صاحب این خودروها می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به اینکه هر خودرو 150 تا 160 میلیون تومان خریداری شده است، گفت: در صورت مهیا شده زمینه در سال 93 این خودروها به سه شهرستان ذکر شده داده می‌شوند.

عمودی‌زاده یاد‌آور شد: با توجه به اینکه هر خودرو فقط می‌تواند، شهرستان مربوط به خود را تحت پوشش قرار دهد، لذا بهره‌مند شدن همه شهرستان‌ها از این خودروها الزامی است.

انتهای پیام/85001/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول