اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از شنبه دهم اسفند ماه

بانوان کبدی کار قم برای صعود به لیگ برتر رقابت می کنند

تیم کبدی بانوان قم از روز شنبه دهم اسفند ماه بازی های خود را در مسابقات لیگ دسته اول کبدی بانوان کشور و با هدف صعود به لیگ برتر آغاز می کند.

بانوان کبدی کار قم برای صعود به لیگ برتر رقابت می کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، استان قم در کبدی سابقه چندان زیادی ندارد و حتی هیئت مربوط به این رشته ورزشی از میانه‌های دهه 1380 راه اندازی شد اما به یکباره با حمایت‌های خوبی که از سوی متولیان این رشته صورت گرفت کبدی نام قم را به عنوان یکی از استان‌های موفق کشور بلندآوازه کرد.

بر همین اساس کبدی در قم اوج گرفت و با رشد و پیشرفت در هر دو بخش آقایان و بانوان حتی آنقدر سریع به سوی موفقیت حرکت کرد که توانست عنوان قهرمانی در لیگ و مسابقات کبدی قهرمانی کشور نه تنها برای یک بار بلکه برای چند بار را به دست بیاورد.

حالا نوبت به رقابت‌های لیگ دسته اول کبدی بانوان باشگاه‌های کشور رسیده است تا تیم کبدی بانوان قم در تلاش برای راهیابی به مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان کشور با تمام توان به مصاف حریفان رفته و با کسب نتایج خوب لیگ برتری شود.

این در حالی است که فدراسیون کبدی کشورمان قصد دارد رقابت بانوان کبدی کار در لیگ دسته اول کبدی باشگاه‌های کشور را با عنوان جام سالگرد پیروزی انقلاب از فردا شنبه دهم اسفند ماه به میزبانی تهران و در سالن بعثت این شهر برگزار کند.

بدین ترتیب پنجمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول کبدی باشگاههای کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر از روز شنبه دهم اسفند ماه به مدت چهار روز در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار می‌شود تا تکلیف تیم‌های راه یافته به لیگ برتر مشخص شود.

بر اساس برنامه ریزی کمیته مسابقات فدراسیون کبدی در بخش بانوان، این کمیته آخرین برنامه مسابقات خود را در سال 92 را با برگزاری پنجمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول کبدی باشگاه‌های کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر در تهران به انجام خواهد رساند.

بدین ترتیب از فردا مجموعه ورزشی بعثت تهران در حالی میزبان این دوره از رقابت‌ها است که 9 تیم مازندران، خوزستان، فارس، آذربایجان شرقی، قم، یزد، زنجان، خراسان رضوی، قزوین و آذربایجان غربی در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

بنا بر اعلام کمیته مسابقات فدراسیون کبدی کشورمان رقابت‌های بانوان کبدی کار در دو گروه به صورت دوره ای برگزار خواهد شد و پس از پایان مرحله مقدماتی 2 برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت و در نهایت تیم‌هایی که به دیدار فینال راه پیدا کنند جواز حضور در لیگ برتر را بدست خواهند آورد.

همچنین وزن کشی بازیکنان و مراسم قرعه کشی تیم‌ها با حضور مربیان و سرپرستان تیم‌ها عصر امروز جمعه 9 اسفند ماه در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/78002/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول