اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 وزن

ترکیب تیم قم در انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان مشخص شد

ترکیب تیم اعزامی هیئت کشتی استان قم به پیکارهای مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان مشخص شد.

ترکیب تیم قم در انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کشتی‌گیران قمی از امروز جمعه نهم اسفند ماه در مصاف با حریفان خود در پیکارهای انتخابی نهایی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان به روی تشک می‌روند تا دوبنده تیم ملی را برای حضور در رقابت‌های جهانی و آسیایی سال 2014 به دست بیاورند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان قرار است مرحله نهایی انتخابی تیم کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان از امروز به مدت دو روز در تهران به انجام برسد و طی آن کشتی‌گیران در 10 وزن بر روی سه تشک به مصاف هم بروند.

مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود، در حالی که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی و اعلام شرایط و برنامه این رقابت‌ها، کشتی‌گیران در 10 وزن با یکدیگر پیکار می‌کنند.

بر اساس اوزان و شرایط سنی مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی، جدال کشتی‌گیران نوجوان و آینده‌دار مدعی عضویت در تیم ملی در اوزان 42، 46، 50، 54، 58، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد.

با توجه به شرایط و محدودیت‌های سنی در نظر گرفته شده برای شرکت‌کنندگان در این مرحله از رقابت‌ها، تنها کشتی‌گیران متولد یازدهم دی ماه سال 1375 تا دهم دی ماه سال 1377 مجاز به شرکت در این دوره از مسابقات هستند.

همچنین کشتی‌گیران فرنگی‌کار نوجوان متولد یازدهم دی ماه سال 1377 تا دهم دی ماه سال 1388 نیز که یک سال کوچک‌تر محسوب می‌شوند تنها با رضایت‌نامه محضری ولی و گواهی پزشکی می‌توانند در این مسابقات حضور یابند.

نفرات واجد شرایط شرکت در این مسابقات نیز شش نفر برتر هر وزن از آخرین رقابت‌های قهرمانی کشور نوجوانان فرنگی و کشتی‌گیران مدال‌دار آخرین رقابت‌های المپیک، جهانی و آسیایی نوجوانان فرنگی هستند که در صورت احراز شرایط سنی می‌توانند در این رقابت‌ها به روی تشک بروند.

با توجه به سهمیه استان‌ها، تیم خوزستان با 16 نفر، فارس با 12 کشتی‌گیر، مازندران با هشت فرنگی‌کار، گیلان با 6 مدعی، خراسان رضوی با چهار کشتی‌گیر و تیم‌های تهران، اردبیل، آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری هر کدام با دو نفر به این رقابت‌ها آمده‌اند.

در حالی که وزن‌کشی تمام اوزان عصر هشتمین روز اسفندماه انجام شده و مسابقات کشتی‌گیران شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها از امروز در اوزان مختلف بر روی سه تشک برگزار خواهد شد در ترکیب تیم کشتی فرنگی نوجوانان قم حسام جعفری، محمدجواد رضایی، علیرضا نجاتی، حسین ابراهیمی و علی‌اصغر شهبازی برای کسب مجوز همراهی تیم ملی به منظور اعزام به رقابت‌های جهانی و آسیایی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/78002/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول