اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای قزوین:

بیش از 18 درصد آب تولیدی قزوین بدون درآمد است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین از خدمات رسانی این شرکت به 256 هزار مشترک آب و فاضلاب در این استان خبر داد و گفت: بیش از 18 درصد آب تولیدی در قزوین بدون درآمد است.

بیش از 18 درصد آب تولیدی قزوین بدون درآمد است

احمد هجران‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص اقدامات، وظایف و فعالیت‌های این شرکت اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب شهری استان در سال 72 تأسیس شد و از آن زمان تاکنون توانسته 99.9 درصد از جمعیت شهری استان را زیر پوشش خدمات خود قرار دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین با بیان اینکه حجم تولید آب در استان 62 میلیون و 733 هزار متر مکعب است، ادامه داد: همچنین میزان 47 میلیون و 500 هزار متر مکعب آب در قزوین به مصرف و فروش می‌رسد.

وی تعداد چاه‌های در مدار این شرکت را 156 حلقه عنوان و در خصوص طول شبکه آب موجود در استان قزوین زیر نظر شرکت آب و فاضلاب شهری قزوین، اضافه کرد: شبکه (اصلی، فرعی) و خط انتقال این شرکت دو هزار و 58 کیلومتر و میزان آب بدون درآمد تولیدی در شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین 18.4 درصد از کل آب تولیدی است.

هجران‌فر تصریح کرد: بخشی از آب‌های بدون درآمد مربوط به هدر رفت آب در تأسیسات یا مشکل در تجهیزات اندازه‌گیری است و بخشی نیز به مصارف مجاز همچون تخفیف‌هایی ارتباط دارد که در بودجه سالانه به حوزه‌هایی مانند مساجد و حسینیه‌ها داده می‌شود.

* خدمات‌رسانی آبفای قزوین به 256 هزار مشترک

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین با اشاره به اینکه این شرکت هم‌اکنون به 26 شهر استان و معادل 100 درصد شهرها خدمات رسانی می‌کند، افزود: در حال حاضر 256 هزار و 184 هزار فقره اشتراک آب در شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین به ثبت رسیده است.

هجران‌فر تعداد مخازن آب و حجم آنها را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در حال حاضر 68 مخزن، آب این شرکت را در مدار ذخیره می‌کند که حجم آنها در مجموع 252 هزار و 70 متر مکعب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین اذعان داشت: علاوه بر این تعداد 28 ایستگاه، کار پمپاژ آب را در تاسیسات آب و فاضلاب استان قزوین انجام می‌دهد که در مجموع 18 هزار و 750 مترمکعب بر ساعت ظرفیت دارند.

انتهای پیام/77011/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول