اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان مرکز مازندران:

طرح ساماندهی ساحل برای صیانت از دریا تشکیل شود

دادستان مرکز مازندران با اشاره به استفاده از ظرفیت جنگل و دریا، گفت: طرح ساماندهی ساحل برای صیانت از ذخایر خدادادی دریا در مازندران تشکیل شود.

طرح ساماندهی ساحل برای صیانت از دریا تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری صبح امروز در کارگروه شیلات و حفظ حقوق بیت‌المال با اشاره به اینکه باید از ظرفیت جنگل و دریا استفاده مفید کرد، افزود: بعد از گذشت 35 سال نتوانستیم ظرفیت‌های مختلف در بخش دریا را احیا کنیم.

این مسئول با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های عظیم مازندران استفاده درستی از آن نمی‌شود و دلیل آن نابسامانی است که در حوزه دریا وجود دارد، افزود: طرح ساماندهی ساحل برای صیانت از ذخایر خدادادی تشکیل شود.

جعفری خاطرنشان کرد: کمبودها و مشکلاتی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم ناشی از بی‌تدبیری و عدم اقدام به موقع،برنامه‌ریزی و ساماندهی که هنوز به این مهم و واقعیت نرسیدند.

جعفری در ادامه با بیان اینکه این انقلاب با رهبری پیشوای دینی امام بزرگوار به عنوان معمار کبیر انقلاب به گونه‌ای طراحی شد که بعد از گذشت 35 سال توانسته است از فراز و نشیب‌های بسیار پیچیده و خطرناکی عبور کند، اظهار داشت: با درایت مقام معظم رهبری به عنوان پیشوای توانستیم اقتدار و عزت اسلامی را در دنیا مطرح کرده و شاهد استقلال و خودکفایی نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

دادستان مازندران اذعان داشت: مهم‌ترین مسائلی که امروز در حوزه خاورمیانه و کشورهای خارجی مطرح می‌شود دشمنی‌هایی است که ادامه دارد و مربوط به امروز و دیروز نیست بلکه هر روز با شکل جدید، نقشه‌ها و طرح‌های جدید نمایان می‌شود.

جعفری تصریح کرد: در حوزه داخلی که بی‌تاثیر از حوزه بین‌المللی نیست مهم‌ترین چیزی که امروز مسئولان ما مخاطب آن هستند بحث استقلال مقاومتی است که سیاست‌های آن را مقام معظم رهبری ابلاغ کردند.

وی با بیان اینکه این سیاست مقام رهبری در حقیقت عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را تضمین می‌کند، گفت: این سیاست برگرفته از قرآن کریم و آموزه‌های دینی است.

جعفری شدت و نرمش‌ناپذیری در برابر بیگانگان را یک تکلیف عمومی و خاص برای مسئولان نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: ما هیچ گونه نرمش سازش‌کارانه‌ای در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی و نظام سلطه در نظام جمهوری اسلامی ایران نداشته و نداریم.

دادستان مرکز مازندران اضافه کرد: نرمش قهرمانانه‌ای که مقام رهبری فرمودند باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که زمینه عزتمندی را فراهم کند.

انتهای پیام/86010/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول