اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس خبر داد

استقرار 20 پایگاه جشن نیکوکاری در سلماس

فرماندار سلماس گفت: تعداد 20 پایگاه جشن نیکوکاری در سلماس مستقر می‌شود.

استقرار 20  پایگاه جشن نیکوکاری در سلماس

مرتضی نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تعداد 20 پایگاه جشن نیکوکاری در مدارس، مساجد و معابر پر رفت‌وآمد سلماس مستقر می‌شوند.

وی افزود: جشن نیکوکاری با الهام از فرهنگ حیات‌بخش دین اسلام و با هدف ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی و تقویت روحیه همکاری برای رفع مشکل دیگران با همکاری کمیته امداد امام خمینی در نیمه دوم اسفند ماه و در آستانه عید نوروز برای مساعدت به نیازمندان برگزار می‌شود.

فرماندار سلماس اعلام کرد: در جشنواره امسال رویکرد مدرسه محوری، مسجد محوری و صنف محوری را در دستور کار داریم که بر این اساس چهارشنبه 14 اسفند ماه در مدارس ، پنجشنبه 15 اسفند ماه در مساجد، معابر و میادین شهرستان سلماس ایجاد می‌شود.

نظری ادامه داد: جمعه 16 اسفند ماه هم در مصلی‌های نماز جمعه پایگاه‌های جشنواره نیکوکاری برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی مستقر می‌شود.

وی اذعان داشت: برگزاری جشن نیکوکاری و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در 11 مدرسه شهرستان سلماس اجرا می‌شود.

فرماندار سلماس خاطرنشان کرد: مردم خیر و نوعدوست شهرستان سلماس در آستانه سال نو با شرکت در جشن نیکوکاری به عنوان منشا شور و نشاط اجتماعی بار دیگر با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود لبخند و شادی را بر لبان افراد نیازمند به‌ویژه کودکان یتیم جاری خواهند کرد.

انتهای پیام/61007/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول