اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از مانور قدرت «الی بیت‏المقدس» گزارش می‏دهد

برگزاری کلاس‏های تئوری و تمرین تاکتیک در نخستین روز رزمایش شاهرود

در نخستین روز رزمایش «الی بیت‏المقدس» در شاهرود، کلاس‏های تئوری و تمرین تاکتیک برگزار شد.

برگزاری کلاس‏های تئوری و تمرین تاکتیک در نخستین روز رزمایش شاهرود

سخنگوی رزمایش الی بیت‏المقدس سپاه شاهرود دقایقی پیش در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان گفت: در نخستین روز از رزمایش الی بیت‏المقدس، با حضور گردان‏های بیت‏المقدس و کوثر بسیج مساجد و محلات شاهرود، کلاس‏های تئوری و تمرین تاکتیک برگزار شد.

جمال‏الدین غنایی افزود: بعد از استقرار نیروها در منطقه رزمایش و سازماندهی آنان، کلاس‏های تئوری پدافند غیرعامل، پدافند دورادور، امداد و نجات، عملیات تاخیری، حفاظت از مراکز حساس، کنترل معابر وصولی و تمرین تاکتیکی برگزار شد.

وی تصریح کرد: نماز مغرب و عشا در مکان رزمایش به امامت امام جمعه شهر کلاته‏خیج برگزار و علی‏اکبر نظری، مسئول کانون بسیج مداحان دعای کمیل را قرائت کردند.

مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: برنامه پایانی روز اول رزمایش برگزاری پیاده‏روی شبانه گردان‏های بیت‏المقدس در منطقه عمومی رزمایش خواهد بود.

وی با بیان برنامه‏های روز دوم اظهار کرد: در روز دوم رزمایش، صبح‏گاه مشترک با حضور مسئولان اداری شهرستان و یگان‏های نمونه نظامی و انتظامی و بسیج در منطقه عمومی رزمایش با سخنرانی فرمانده گروه 10 محرم شاهرود برگزار می‏شود.

غنایی بیان کرد: مرحله اصلی رزمایش الی بیت‏المقدس و تمرین عملی گردان‏ها بعد از استقرار در منطقه اصلی رزمایش برگزار خواهد شد و بسیجیان به مرور تاکتیک‏ها و تمرین‏ها فراگرفته خواهند پرداخت.

سخنگوی رزمایش الی بیت‏المقدس سپاه شاهرود گفت: استفاده از دو هواپیمای آموزشی با هماهنگی گروه 10 محرم در این رزمایش انجام خواهد شد و عملیات پدافند دورادور و غیرعامل برگزار می‏شود.

وی تأکید کرد: همه بسیجیان با روحیه بالا در این رزمایش حضور دارند و آماده انجام برنامه‏های تمرینی و عملیاتی هستند تا به دشمن نشان دهند، همیشه آماده هستند.

انتهای پیام/2249/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول