اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

امروز بسیجیان بیش از گذشته آماده دفاع از انقلاب اسلامی هستند

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: امروز بسیجیان بیش از گذشته آماده دفاع از انقلاب اسلامی هستند.

امروز بسیجیان بیش از گذشته آماده دفاع از انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری امشب در حاشیه برگزاری رزمایش الی بیت‏المقدس در شاهرود که با حضور پرشور گردان‏های بیت‏المقدس پایگاه‏های بسیج مساجد و محلات شاهرود در منطقه عمومی این شهرستان در حال برگزاری است، اظهار کرد: حضور پرشور و نشاط بسیجیان در این رزمایش، نشان‏دهنده آمادگی و بصیرت آنهاست که در هر لحظه و مکانی آماده‏اند.

وی افزود: شور و نشاط بسیجیان نشان از آمادگی آنها برای دفاع از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور دارد و نشان می‏دهد که در مدت 35 سال عمر انقلاب، بر قدرت این نیروی عظیم افزوده شده است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: دشمن باید خوب ببیند و تحلیل کند و بداند از گزینه‏هایی که او بدان دل خوش کرده، هیچ کدام در این ملت و نیروی عظیم بسیجی اثری نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه رزمایش الی بیت‏المقدس نمایش اقتدار و صلابت بسیجیان این کشور علوی و فاطمی است، افزود: بسیجیان با امام و شهدا عهد و پیمان دیرینه دارند که با تمام توان از اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنند و برابر دشمن ذره‏ای عقب ننشینند و تاکنون چنین بوده است.

مطهری تصریح کرد: امروز بسیجیان این کشور علوی و فاطمی بیش از گذشته آماده دفاع از انقلاب و اسلام عزیز هستند و از هیچ قدرتی نمی‏هراسند.

وی تاکید کرد: مدافعان راستین انقلاب اسلامی، بسیجیانی هستند که از بدنه فعال انقلاب برآمده‏اند و جزو مردم و ملت هستند و برای دفاع هر لحظه آماده‏اند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه ما به انقلاب و اسلام عزیز عشق می‏ورزیم و تابع ولایت هستیم، گفت: بسیجیان خود را تابع ولایت می‏دانند و با بصیرت و معرفت در میدان حضور دارند و در تلاش برای تحقق تمدن بزرگ اسلامی هستند.

وی با اشاره به سخنان رهبری انقلاب اسلامی تصریح کرد: رهبری انقلاب می‏فرمایند که «رزمایش‏هاى‏ ما تهدید نیست، این نشان‏دهنده‏ این است که یک ملت مى‏تواند ببالد؛ آن وقتى‏که به خود اعتماد داشته باشد و به خداى خود توکل کند و دل را از ایمان سرشار کند. این، مشوق ملت‏هاى دیگر است».

مطهری افزود: رهبری تاکید دارند این رزمایش‏ها برای این است که ملت‏هاى دیگر بدانند و ببینند که اگر عزت مى‏خواهند، این عزت پیش آمریکا و در وابستگى به قدرت‏ها نیست؛ در جوشش از درون، در اعتماد به نفس ملى، در توکل به خدا و پیشرفت است.

انتهای پیام/2249/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول