اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عملیات سپاه شاهرود خبر داد

اجرای موفقیت‏آمیز ‏روز نخست رزمایش «الی بیت‏المقدس» در شاهرود

مسئول عملیات سپاه شهرستان شاهرود از اجرای موفقیت‏آمیز برنامه‏های روز نخست رزمایش «الی بیت‏المقدس» در شاهرود خبر داد.

اجرای موفقیت‏آمیز ‏روز نخست رزمایش «الی بیت‏المقدس» در شاهرود

حسن عرب‏عامری دقایقی پیش در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار داشت: رزمایش دو روزه الی بیت‏المقدس در شهرستان شاهرود هم‏زمان با سراسر استان سمنان از صبح امروز آغاز شد.

وی گفت: در رزمایش الی بیت‏المقدس سپاه شاهرود، گردان‏های بیت‏المقدس دو حوزه شهری و روستایی فراخوان شده‏اند.

عرب‏عامری افزود: در این فراخوانی، قریب به 700 بسیجی عضو گردان‏های بیت‏المقدس بسیح مساجد و محلات به مدت دو روز حضور دارند.

مسئول عملیات سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: در روز اول این رزمایش، کلاس‏های تئوری گوناگونی همچون جنگ نرم، پدافندغیرعامل، تاکتیک و تکنیک اخلاق و بصیرت سیاسی برای گردان‏های حاضر برگزار شد.

عرب‏عامری خاطرنشان کرد: رزم شبانه از برنامه‏های شب اول رزمایش است که با حضور بسیجیان در منطقه عمومی شاهرود برگزار ‏ و آموزش‏های حرکت در شب به نیروها همراه با آموزش نظامی تمرین می‏شود.

مسئول عملیات سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به برنامه‏های روز دوم اظهار کرد: در روز دوم، بعد از نماز صبح، مراسم ورزش صبح‏گاهی و جلسات حلقه‏های صالحین برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: برگزاری صبح‏گاه مشترک با حضور بیش از 2 هزار نفر از نیروهای بسیجی و یگان‏های نمونه ارتش، گروه 10 محرم، نیروی انتظامی و گردان‏های عاشورا و الزهرا (س) و امام حسین (ع) نیز انجام می‏شود.

عرب‏عامری تصریح کرد: بعد از صبح‏گاه، برنامه مانور پدافند غیرعامل با حضور گردان‏های بیت‏المقدس برگزار می‏شود و بسیجیان به مرور تمرین‏ها می‏پردازند.

وی افزود: کنترل ورودی‏ها، دفاع از کوی برزن و مراکز حساس از دیگر برنامه‏های روز دوم بسیجیان خواهد بود.

مسئول عملیات سپاه شهرستان شاهرود تاکید کرد: این رزمایش با هدف افزایش توان رزم بسیجیان گردان‏های بیت‏المقدس در جنگ پدافندی و آفندی و پدافندغیرعامل و تمرین تاکتیک‏ها برگزار می‏شود.

عرب‏عامری بیان کرد: تلاش دشمن در جبهه امروز بیشتر حمله به مراکز حساس از راه دور است که در پدافند غیرعامل مطرح شده و امروز بسیجیان با این تمرین‏ها آشنا می‏شوند تا بتوانند برابر دشمن مقابله جانانه انجام دهند.

وی تأکید کرد: بسیجیان امروز آماده‏تر از گذشته برای دفاع از انقلاب اسلامی آماده هستند و این رزمایش‏ها برای ایجاد آمادگی و ایجاد رعب در دل دشمنان و امید در دل دوستان انقلاب برگزار می‏شود.

مسئول عملیات سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: دشمن با توجه به جنگ هشت ساله تحمیلی دیگر جرأت حمله نظامی را به ایران ندارد و این لفاظی‏های آنان نیز مصرف داخلی و دل‏خوشی خود و اطرافیانشان دارد.

انتهای پیام/2249/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول