اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برپایی آیین اختتامیه

چهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس شرق تهران به ایستگاه پایانی رسید

چهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس شرق استان تهران، با برپایی آیین اختتامیه و با حضور شاعران این حوزه، برگزیدگان خود را شناخت و به ایستگاه پایانی رسید.

چهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس شرق تهران به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، آیین اختتامیه این جشنواره عصر امروز در سالن آمفی‏‌تئاتر مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد و صاحبان آثار شعر با موضوع دفاع مقدس، اشعار خود را خواندند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌‏های دفاع مقدس شرق استان تهران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: 130 اثر از 56 شاعر از شرق استان تهران در این جشنواره ارائه شده بود که در نهایت، 12 شعر به عنوان برگزیده و پنج شعر به عنوان قابل تقدیر انتخاب شد.

علی رحمانی، محورهای جشنواره شعر دفاع مقدس را شامل دفاع مقدس، مقاومت ملل، به‌‏کارگیری مضامین عاشورایی در شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان در دفاع مقدس خواند که هر محور برگزیدگان اول تا سوم خود را شناخت.

وی تصریح کرد: در پایان آیین اختتامیه، برگزیدگان با اهدای جوایز و لوح سپاس، تقدیر شدند.

رحمانی افزود: همچنین برنامه شعرخوانی، پخش کلیپ‌های تصویری از شهدای شرق استان تهران و شهرستان دماوند و تئاتر دفاع مقدس نیز در این آیین اختتامیه اجرا شد.

گفتنی است؛ آیین اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس با حضور تنی چند از شاعران برتر استان تهران در حوزه دفاع مقدس، معاونان و مسئولان دانشگاه آزاد رودهن، بخشدار و مسئولان بخش رودهن، معاون سیاسی انتظامی فرماندار دماوند، فرمانده سپاه ناحیه دماوند، اساتید درس دفاع مقدس در دانشگاه و امام جمعه موقت پردیس، ایعلی، بومهن و رودهن برگزار شد.

انتهای پیام/2568/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول