اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ترویج فرهنگ جمع‌آوری زباله از طبیعت

راهپیمایی دفاع از محیط زیست در بام ایران برگزار شد

راهپیمایی دفاع از محیط زیست در راستای ترویج فرهنگ جمع‌آوری زباله از طبیعت در بام ایران برگزار شد.

راهپیمایی دفاع از محیط زیست در بام ایران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عصر امروز با حضور جمع زیادی از دوست‌داران محیط‌زیست و طبیعت و دانش‌آموزان دماوندی، راهپیمایی دفاع از محیط زیست پاک و سپس جمع‌آوری زباله در دماوند برگزار شد.

راهپیمایان دوست‌دار محیط زیست از میدان 17 شهریور دماوند به سوی پارک کوثر واقع در حاشیه رودخانه «تار»، با حمل پلاکاردهای ویژه و سر دادن شعارهایی در دفاع از محیط زیست پاک حرکت کردند.

راهپیمایان و دوستدارن محیط زیست دماوند در انتهای مسیر در پارک کوثر دماوند تجمع کرده و بیانیه و هم‏خوانی این آیین را قرائت کردند و سپس به جمع‌آوری زباله‌های حاشیه رودخانه «تار» پرداختند.

در این بیانیه آمده است: ما به پاکیزه نگه داشتن هوا، آب، زمین و فضای سبز شهر و روستایمان و پیرامونش برای یک زندگی سالم نیازمندیم و برای پاسداری از آن گرد هم آمده‌ایم.

این بیانیه می‌افزاید: ما به نگهداری و ارج نهادن به میراث فرهنگی و زیست محیط شهرمان و اطرافش معتقدیم و علاقه‌مندیم و برای پاسداری از آن گردهم آمده‌ایم.

دوستداران طبیعت در دماوند ادامه دادند: ما حداکثر کوشش خود را برای رسیدن به اهداف فوق در چارچوب قوانین جاری کشورمان و حقوق شهروندی به‌‏کار خواهیم برد.

این طبعیت‌دوستان و طرفداران آب و هوا و زمین پاک گفتند: ما در مسیر نشر، اشاعه و دستیابی به اهداف فوق و استمرار آنها نیازمند حساسیت، مسئولیت‌پذیری و مشارکت فراگیر همه شهروندان، سازمان‏ها و نهادها و به ویژه اعضای خود هستیم.

انتهای پیام/2568/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول