اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری دوستداران محیط زیست

نخستین همایش میدانی روز پاک‌سازی محیط زیست در دماوند برگزار شد

نخستین همایش میدانی روز پاک‌سازی محیط زیست در دماوند با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند و انجمن عمران محیط زیست این شهرستان اجرا شد.

نخستین همایش میدانی روز پاک‌سازی محیط زیست در دماوند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عصر امروز در این مراسم، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان و نیز رئیس این هیئت در استان تهران، اعضای شورای اسلامی شهر، اعضای داوطلب هلال احمر شهرستان دماوند، شماری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، اعضا و کارکنان سایر انجمن‌های دوست‏دار محیط زیست و اداره محیط زیست، همه در کنار هم در جمع‌آوری زباله‌های حاشیه رودخانه همکاری کردند.

در ادامه این مراسم، از دانش‌آموزان حاضر در برنامه که در انجمن عمران محیط زیست دماوند عضو شده بودند، به عنوان دوست‏داران محیط زیست و شرکت‏‌کنندگان و گردانندگان برنامه با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

در متن این لوح تقدیر آمده است: مشارکت فعال شما عزیزان را در نخستین همایش میدانی روز پاک‏سازی محیط‌زیست شهری و روستایی دماوند ارج نهاده و امید آن داریم که در پرتو همدلی، تعاون و مشارکت فراگیر همه شهروندان به ویژه شما عزیزان، دست در دست هم ضمن آگاهی‌بخشی عمومی در راستای طبیعت سرسبز شهرستان دماوند و پاسداری از محیط زیست آن تلاش مستمر داشته باشیم.

انتهای پیام/2568/ذ10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول