اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر سرعین:

آبگرم ایرانیان 20 میلیارد تومان به شهرداری بدهکار است

سخنگوی شورای شهر سرعین گفت: آبگرم ایرانیان 20 میلیارد تومان به شهرداری بدهکار است.

آبگرم ایرانیان 20 میلیارد تومان به شهرداری بدهکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، توحید دنیایی عصر امروز در جلسه شورای شهر سرعین اظهار داشت: این شرکت در ماه‌های اخیر مرتکب بی‌قانونی شده به طوریکه حدود 400 متر مربع در ساخت و ساز خود به شکل غیر قانونی عمل کرده و بدون اینکه عوارض شهرداری را پرداخت کند به طور شبانه اقدام به احداث مجتمع تجاری بدون اخذ پروانه کرده است.

وی تصریح کرد: شهرداری سرعین بعد از اطلاع از این تخلف براساس مقررات و ضوابط قانونی اقدام به پلمپ این مجتمع کرده که به دنبال این امر یک سری از افراد دخیل در این تخلف با توسل به معاون عمرانی استاندار اردبیل خواستار بخشودگی جرایم و بازگشایی مجدد این مجموعه شدند که به نظر می‌رسد تخلفات مجموعه ایرانیان مستند و محرز بوده و هیچ نهادی نمی‌تواند به شکل غیرقانونی در این زمینه به فعالیت مجدد مجتمع تجاری ایرانیان اقدام کند.

دنیایی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی، اصول و ارزش‌های مکتبی ما و همچنین خون پاک شهدا ایجاب می‌کند نسبت به قانون و انجام شایسته امور الزامات و برخی شایستگی‌های اخلاق‌مدارانه را رعایت کنیم نه اینکه بخواهیم با رواج تبعیض که یک آفت واقعی به نظام اسلامی محسوب می‌شود در برابر تخلفات کوتاهی کرده و یا به رواج تبعیض کمک کنیم.

این مسئول با انتقاد از رویکرد معاونت عمرانی استاندار اردبیل که سعی می‌کند با چشم‌پوشی از این تخلف آشکار شهرداری سرعین را موظف به نادیده گرفتن برخی از قوانین و مقررات واقعی و شایسته کند، اضافه کرد: ما روی تصمیم خود ایستاده‌ایم و تا زمانی که از طریق ماده 100 جریمه و عوارض شهرداری پرداخت نشود، اجازه نمی‌دهیم پلمپ مجتمع تجاری ایرانیان باز شود.

وی در ادامه بیان کرد: شورای شهر که خود را مدافع منافع عموم مردم می‌داند بدون نگاه مغرضانه و تبعیض‌آمیز سعی در اجرای قانون دارد و از لابی‌گری‌های گسترده‌ای که در برخی از حوزه‌ها مشاهده می‌شود، به دور بوده و سعی دارد روح قانون را به صورت صریح و شفاف انجام دهد که در این زمینه ما اجازه نمی‌دهیم که عده‌ای بخواهند اصل قانون را زیر پا گذاشته و یا در این زمینه به برخی بی‌قانونی‌ها دامن بزنند.

سخنگوی شورای شهر سرعین با بیان اینکه هیچ کس حق ندارد فراتر از قانون اقدامی را انجام دهد و یا بخواهد خواسته خود را بر شورای شهر تحمیل کند، گفت: نگاه دولت جدید و خط و مشی آن متفاوت با دولت قبلی است و گویی معاون استاندار هنوز در زمان دولت احمدی‌نژاد سیر می‌کند و حاضر نیست واقعیت‌های موجود را بپذیرد و بداند که چه تخلفاتی در آب‌گرم ایرانیان انجام شده و حق و حقوق مردم ضایع شده است.

دنیایی در ادامه سخنان خود افزود: بنده به عنوان نماینده سرعین در پارلمان محلی به مردم اطمینان می‌دهم که در این قضیه از حق و حقوق آنها دفاع کرده و لحظه‌ای کوتاه نمی‌آیم و به یقین کل بدهی بیش از 20 میلیارد تومانی مجتمع ایرانیان به شهرداری وصول شده و حق و حقوق مردم مورد تاکید و توجه جدی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: برخی‌ها از این طریق می‌خواهند کمیسیون‌های شورای شهر را نظیر ماده پنج و زیربنایی منحل کنند که ما اجازه چنین امر غیرقانونی را نمی‌دهیم و با نگاه کارشناسی سعی می‌کنیم مسائل را با دقت نظر بیشتر به پیش ببریم.

انتهای پیام/62004/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول