اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف و امور خیریه استان سمنان خبر داد

برگزاری آزمون حفظ قرآن کریم با حضور 2500 نفر در سمنان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از برگزاری آزمون طرح حفظ قرآن کریم با حضور حدود 2 هزار و 500 نفر در استان سمنان خبر داد.

برگزاری آزمون حفظ قرآن کریم با حضور 2500 نفر در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام مهدی یوسف‏تبار عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: آزمون طرح حفظ قرآن کریم در 13 بقعه متبرکه استان سمنان برگزار می‏شود تا میزان آموخته‏ها و محفوظات داوطلبان شرکت‏کننده در این طرح محک زده شود.

وی تصریح کرد: این آزمون از ساعت 9 صبح روز جمعه، نهم اسفندماه امسال در بقاع متبرکه استان سمنان برگزار می‏شود و پیش‏بینی‏های لازم برای برگزاری این آزمون انجام شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اضافه کرد: این آزمون در رشته‏های حفظ جزء 30 قرآن کریم، حفظ جزءهای 30 و یک، جزءهای 30، یک و دو، حفظ پنج جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم برگزار می‏شود.

یوسف‏تبار بیان داشت: آزمون طرح حفظ قرآن کریم در استان سمنان همچنین در رشته‏های حفظ موضوعی با 150 موضوع و نیز 300 موضوع هم در این استان برگزار می‏شود.

وی شمار شرکت‏کنندگان در این طرح را در استان سمنان حدود 2 هزار و 500 نفر اعلام کرد و گفت: این افراد در 10 رشته پیش‏بینی شده در این رقابت‏ها با هم مسابقه می‏دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: آزمون طرح حفظ قرآن کریم در راستای سنجش میزان آموخته‏های داوطلبان و قرآن‏دوستان این استان برگزار می‏شود و تاثیر بسیاری در افزایش انگیزه فعالان در این رشته‏ دارد.

یوسف‏تبار با بیان اینکه در سال‏های اخیر تحولات خوبی در حوزه علوم قرآنی و گرایش مردم به کلام الهی در استان سمنان افتاده است، گفت: همه باید تلاش کنند تا روز به روز به میزان توجه به قرآن کریم و عمل به تعالیم الهی و آموزه‏های دینی در جامعه افزوده شود.

انتهای پیام/2249/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول