اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اداره ثبت اسناد خراسان جنوبی خبر داد

وجود 40 دفترخانه ثبت اسناد رسمی در خراسان جنوبی

مدیر کل اداره ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی گفت: 40 دفتر خانه ثبت اسناد رسمی در این استان فعالیت می‌کنند.

وجود 40 دفترخانه ثبت اسناد رسمی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، قدرت حاجی‌پور امشب در مراسم افتتاح نمایندگی ثبت اسناد شهرستان بشرویه اظهار داشت: ثبت اسناد یکی از مهم‌ترین دستگاه‌هایی است که افراد برای انجام امور خود به دفعات به آن مراجعه می‌کنند.

وی ادامه داد:‌ هشت واحد ثبتی در استان خراسان جنوبی وجود دارد که در زمینه‌های مختلفی نظیر ثبت اسناد و املاک به هم افراد خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیر کل ثبت اسناد خراسان جنوبی از فعالیت 40 دفترخانه ثبت اسناد رسمی در سطح استان خبر داد و متذکر شد:‌ همچنین 35 دفتر ازدواج رسمی و 12 دفترخانه طلاق نیز در استان فعال می‌باشند.

حاجی‌پور، اسناد مالکیت تک برگی صادر شده در استان ‌از ابتدای سال جاری تا پایان دی را 19 هزار و 170 سند اعلام کرد و تصریح کرد:‌ در همین مدت 6 هزار و 517 مورد ازدواج و 725 مورد واقعه طلاق در دفترخانه‌های رسمی استان به ثبت رسیده است.

وی تأکید کرد:‌ برنامه پنج ساله آینده ثبت اسناد بر این اصل استوار شده است که افراد بتوانند با استفاده از خدمات و امکانات سیستمی و بدون نیاز به حضور در ادارات ثبت اسناد تقاضاها و مشکلات خود را برطرف سازند.

فعالیت 3 دفترخانه ازدواج رسمی در بشرویه

مدیرکل ثبت اسناد خراسان جنوبی بیان داشت:‌ در شهرستان بشرویه یک دفترخانه رسمی، سه دفتر ازدواج و یک دفتر طلاق فعال می‌باشند.

این مسئول در پایان یادآور شد:‌ با افتتاح نمایندگی ثبت اسناد در بشرویه مشکلات شهروندان بشرویه در زمینه انجام امور ثبتیشان در شهرستان مجاور برطرف شده است.

انتهای پیام/69006/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول