اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی مطرح کرد

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه صنعت فولاد در قالب خوشه صنعتی

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استاندار خراسان رضوی گفت: باید از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای توسعه صنعت فولاد و شکل‌گیری صنایع مرتبط با آن در قالب خوشه صنعتی در استان استفاده کرد.

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه صنعت فولاد در قالب خوشه صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان در جلسه کمیته فولاد استان با تاکید بر تامین زیرساخت‌های لازم اعم از گاز، برق و راه‌آهن در طرح فولاد سبزوار اظهار داشت: بر اساس توافق‌های حاصل شده باید در خصوص تامین برق، مشارکت در اجرای خط انتقال گاز، تغییر کاربری در چاه‌های آب خریداری شده و مشارکت سازمان ایمیدرو با راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در اجرای پروژه خط‌آهن، اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی در رابطه با مجتمع فولاد تربت حیدریه نیز با بیان اینکه مراحل نهایی گشایش اعتباری اسناد طرح به صورت کنسرسیوم در بانک‌های استان در حال انجام است؛ با واگذاری زمین به میزان تعیین شده در جواز تاسیس طرح با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان موافقت کرد.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استاندار خراسان اجرای پروژه مطابق با برنامه و جدول زمان‌بندی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با تحقق این مهم، امکان کنترل پروژه فراهم می‌شود.

انتهای پیام/2202/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول