اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد:

اقتصاد مقاومتی هدفی میانی برای رسیدن به اهداف بلند است

سرپرست کمیته امداد امام خمینی گفت: اقتصاد مقاومتی هدفی میانی برای رسیدن به اهداف بلند است.

اقتصاد مقاومتی هدفی میانی برای رسیدن به اهداف بلند است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان حسین انواری ظهر امروز در آیین افتتاح یک‌هزار دستگاه وانت‌بار دو کابین شرکت دیار خودرو بیان کرد: با هدف اشتغال‌زایی در حوزه حمل و نقل روستایی و عقد توافقنامه بین شرکت خودروسازی دیار خودرو و کمیته امداد حضرت امام، امروز نخستین محموله خودروها تحویل مددجویان کمیته امداد می‌شود.

وی با بیان اینکه این کار با هدف خدمت‌رسانی در روستاها انجام می‌شود، تصریح کرد: در حوزه مددجویان نباید با دلسوزی و ترحم کار کرد بلکه خدمات کمیته امداد بر اساس تکریم است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی تاکید کرد: توانمندی‌ها و استعدادهایی خداوند در وجود افراد قرار داده است که به دلایل مختلف این استعدادها متوقف شده است و وظیفه ما این است که بستر شکوفایی این استعدادها را فراهم کنیم و باورهای ضعیف شده آن‌ها را تقویت نماییم.

وی در ادامه با اشاره به اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: سیاست کلی در مجمع تشخیص مصلحت نظام مدتی طول کشید تا ابلاغ شود، اما این امر از سال‌های گذشته در کمیته امداد وجود داشت و به این نتیجه رسیدیم که چکار کنیم که خانواده‌ها از استحکام، ایستایی و ثبات لازم برخوردار باشند و در برابر ضرباتی که از بیرون به آن‌ها زده می‌شود، مقاومت کنند.

انواری با بیان اینکه اگر به مسائل عاطفی، روانی و فرهنگی خانواده‌ها رسیدگی شود اقتصاد مقاومتی نیز برای آن خانواده ایجاد می‌شود، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یک هدف میانی برای رسیدن برای اهداف بلند است.

وی ادامه داد: در اسلام سفارشات زیادی درباره کار و تلاش آمده است که خودکفایی، خودباوری و افزایش اعتماد به نفس از جمله آن‌هاست و کار اگر فی‌نفسه بهره اقتصادی هم نداشته باشد باز هم برای شخص مفید است.

در ادامه امام جمعه گلپایگان طی سخنانی اظهار کرد: با تدبیر و خلاقیتی که در گروه خودروسازی دیار خودرو شاهد هستیم انتظار داریم در سال‌های آینده شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد شهرستان بیش از گذشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی گفت: امیدواریم روزی برسد که همه قطعات خودرو در کشور تولید شود و خودمان این قطعات را به سایر کشورها صادر کنیم.

وی به اقتصاد مقاومتی و ابلاغ آن به سران قوا اشاره کرد و افزود: امروز بهترین فرصت در کشور فراهم شده است و باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنیم. 

امام جمعه گلپایگان اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی باید در تمام زوایای زندگی اجتماعی و فردی نهادینه شود و وابستگی ما به نفت کمتر شود و به جایی برسیم که حرف اول را در دنیا ما بزنیم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس هم ضمن تشکر از شرکت خودروسازی دیار خودرو بیان کرد: با توجه به مهندسان و کارآفرینانی که در شهرستان گلپایگان حضور دارند، امیدواریم قطعات خودرو کاملا در گلپایگان توسط مهندسان گلپایگانی بومی‌سازی شود و به تولید انبوه دست پیدا کنیم.

سید محمدحسین میرمحمدی تاکید کرد: امروز به این نتیجه می‌رسیم که حمایت از اشتغال و کارآفرینی و کسب‌ و کار در ایران اسلامی وجود دارد و با وحدت و همدلی می‌توانیم به رشد و شکوفایی اقتصاد کمک کنیم.

انتهای پیام/63014/ط40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول